Stadion Narodowy, 121 wystawców, 16 prezentacji tematycznych, prestiżowe nagrody, premiera książki, kongres eHandlu i 27 specjalistów – to wszystko miało miejsce w ostatnie dwa dni, 22-23 października 2014 roku.


VII targi e-Handlu

VII targi eHandlu to największa tego rodzaju impreza w Polsce. Dedykowana osobom zainteresowanym tematyką e-commerce. Organizatorzy zapewnili wiele atrakcji odwiedzającym. Swoje produkty zaprezentowali wystawcy z Polski, Europy oraz Stanów Zjednoczonych. Pośród nich nie zabrakło takich gigantów jak MIcrosoft, masterCard, GLS, Paypal czy DPD. Domeny.pl zaprezentowały swoje usługi związane z rozpoczęciem działań w ebiznesie. Uczestnicy otrzymali również informacje jak zadbać o bezpieczeństwo danych w Internecie – swoje i swoich klientów.

Uczestnicy targów zapoznali się z wachlarzem usług e-commerce związanych z logistyką, hostingiem, e-marketingiem i innymi usługami potrzebnymi do sprzedaży internetowej. Równolegle z targami odbyła się część merytoryczna wydarzenia tzw. Strefa wiedzy. Partnerzy wydarzenia przedstawili szereg bezpłatnych prezentacji z 4 bloków tematycznych. Dzięki interesującemu programowi wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Tegorocznym targom towarzyszył również I Kongres eHandlu. Uczestnicy spotkali się z 27 ekspertami w dziedzinie e-commerce. Wzięli udział m.in. Christian Geyer (CEO, Nano Interactive), Barbara Stawarz (CEO, Content King) czy też Bartek Rycharski (Co-founder, Filmpoint).

Domeny.pl na VII targach e-handlu
Stoisko domeny.pl na VII targach ehandlu
VII targi e-Handlu w Warszawie
VII targi e-Handlu w Warszawie
Domeny.pl podczas VII targów e-Handlu w Warszawie
Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Aktualności

komunikacja z klientem. Strona www czy social media?

Komunikacja z Klientem: social media vs. strona internetowa

Strona internetowa czy social media? Traktuj te kanały komplementarnie, nigdy indywidualnie (substytucyjnie). Najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie połączenie obu form komunikacji.

Czytaj dalej >>
Standard BIMI. Przygotuj swoje logo

Standard BIMI. Przygotuj swoje logo

BIMI, czyli Brand Indicators for Message Identification to standard, za pomocą którego Twoja wiadomość e-mail obok treści, pokaże także logo Twojej marki. Jak przygotować właściwe logo?

Czytaj dalej >>
Ciekawe transakcje na rynku domen

Ciekawe transakcje na rynku domen

Wydaje Ci się, że rejestracja domeny internetowej to tylko niezbędny element obecności online? Stawiasz stronę i potrzebujesz domeny. Otóż nie! O tym, że domena może być dobrym sposobem na biznes mówią wartości transakcji, które odnotowujemy na rynku domen. Zobacz najciekawsze.

Czytaj dalej >>