Od kiedy Marissa Mayer objęła stanowisko CEO, pracuje bardzo ciężko, aby Yahoo powróciło na właściwy tor. Jej decyzje odnośnie nieefektywnych pracowników, pracujących w domu oraz likwidacja setek nieużywanych kont mailowych, pokazują determinację w walce o powrót firmy na szczyt. Teraz przyszła pora by sprzedać nieużywane domeny.

W ostatnim komunikacie firma poinformowała o wystawieniu na aukcje setek domen, które są w jej posiadaniu, ale nigdy nie były wykorzystane.

Nadszedł czas na uwolnienie tych domen w internecie. Niech ludzie kreatywni wymyślą, jak je odpowiednio wykorzystać.

Yahoo

Niektóre uwolnione domeny są bardzo interesujące, np: sandwich.com, crackers.com, czy jockeys.com. Pozostałe również mogą zaciekawić: finalcountdown.com, truestory.com oraz cursed.com. Jeśli macie trochę wolnej gotówki, można śmiało wziąć udział w licytacji.

Licytacja rozpoczyna się dzisiaj i potrwa przez siedem dni.

Źródło: Domeny.pl/theverge.com

foto by Daniel Spisak via flickr.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>