Fundacja WordPress wniosła przed arbitraż WIPO skargę na właściciela domeny WRODRESS.COM. W ten sposób próbuje przejąć kontrolę nad literówką swojego adresu www.

Arbitraż Światowej Organizacji ds. Własności Intelektualnej sprawdzi czy:

  • sporna domena nie narusza znaków towarowych zastrzeżonych przez fundację;
  • jej obecny właściciel ma uzasadnione prawo do posługiwania się adresem;
  • adres nie jest używany w złej wierze.

Jeżeli powyższe warunki nie zostaną spełnione, adres z pewnością trafi do fundacji WordPress. Organizacji wspierającej rozwój najpopularniejszej platformy CMS na świecie, udało się wcześniej odzyskać domeny: wordress.org, wirdpress.org, wordprees.org, wordprss.org, woordpress.org oraz wpordpress.com.

Adres wrodpress.com został pierwotnie zarejestrowany w 2006 roku. Domena prowadzi do strony z ankietą, w której ?można wygrać? bony na zakupy lub produkty firmy Apple.

WordPress chce odebrać literówkę domeny.

Źródło: Domeny.pl/DomainNews.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Domeny

Jaka domena dla szkoły?

Jaka domena dla szkoły? Zobacz nasz przegląd

Zastanawiasz się jaka domena będzie optymalna dla szkoły? Pamiętaj, że adres, który zarejestrujesz powinien być krótki i łatwy do zapamiętania.. Zobacz rozszerzenia dla edukacji.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Jaka domena dla firmy?

Jaka domena dla firmy? Zainspiruj się!

Stawiasz pierwsze kroki pod własną marką. Dopełniłeś wszelkich formalności i chcesz teraz opowiedzieć o tym światu? Budując stronę swojego produktu bądź usługi nie zapominaj o detalach. To na ich podstawie klient wypracowuje opinię na temat marki.

Czytaj dalej >>