Z dniem 30 maja 2020 roku wygaśnie ważność Roota AdTrust. Do tego czasu wszystkie aplikacje lub instalacje zależne od niego muszą zostać zaktualizowane.

Sytuacja nie wpłynie na komfort użytkowników. Standardowy root firmy Sectigo zapewni poprawne działanie. W nietypowych przypadkach Sectigo oferuje nową opcję podpisywania krzyżowego (cross-signing) z rootem AAA, który wygasa dopiero w 2038 r.

Przejdziemy do zapewnienia certyfikatu krzyżowego, który korzysta z katalogu głównego „Usługi certyfikatów AAA”, który wygasa dopiero w 2038 roku. Rozpoczniemy udostępnianie tego nowego certyfikatu krzyżowego od czwartku 30 kwietnia.

Sectigo.com

Jeśli korzystasz z Sectigo Twój certyfikat będzie normalnie działał także po upływie wskazanego terminu. Nie musisz podejmować żadnej aktywności. Wszyscy bowiem nowi klienci i systemy operacyjne korzystają z nowych rootów COMODO i USERTrust. Ich ważność wygasa dopiero w 2038 r. W zdecydowanej większości przypadków standardowy root firmy Sectigo oferuje pełne wsparcie klienta. W nietypowych przypadkach zapewni opcję podpisywania krzyżowego (cross-signing) z rootem AAA.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Aktualności

Zagrożenia w internecie. Mapa anty(bezpieczeństwa).

Zagrożenia w Internecie. Mapa (anty)bezpieczeństwa

Zagrożenia w internecie. Jak wygląda globalna mapa (anty)bezpieczeństwa. Co powinno nas zaniepokoić? Zobacz nasz przegląd ostatnich ataków w sieci.

Czytaj dalej >>
Rynek domeny .pl [2Q2020]

Rynek domeny .pl [2Q2020]. Podsumowanie

NASK opublikował raport i podsumował drugi kwartał 2020 roku. Jak rozwijał się rynek domeny .pl? Co się zmieniło? Z jakich usług najczęściej korzystali abonenci i kim właściwie oni są? Zobaczcie krótkie podsumowanie raportu.

Czytaj dalej >>
Google Moja Firma. Zmiany w wizytówkach

Google Moja Firma. Zmiany w wizytówkach

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie za pomocą którego możemy zarządzać wizerunkiem. W dobie COVID-19 Google wprowadza zmiany, aby jeszcze ściślej informować o losach firmy. Zobacz co się zmieniło.

Czytaj dalej >>