Yahoo jest jedną z firm, które jednym tchem wymienilibyśmy wśród korporacji, kształtujących znany nam dziś Internet. Tak przynajmniej było, bo od dłuższego czasu sprawia wrażenie trwania w stagnacji. Aby to zmienić, Yahoo zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku.


Yahoo w nowej odsłonie

Korporacja zaprezentowała nowe logo, które ma odzwierciedlać ducha innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu elementów już kojarzonych z Yahoo.

Yahoo-reveals-its-new-logo-The-Verge

Plany zmian znane były już od 6 sierpnia. Firma ogłosiła wtedy, że w następnym miesiącu ujawni nowy logotyp. Przez 30 dni użytkownicy serwisu mogli śledzić, jak do starej wersji wprowadzane są drobne zmiany.

Obejrzyj klip, pokazujący jak rodziło się nowe logo:

Domeny.pl/venturebeat.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...

Czytaj dalej >>
Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

"Zbliż się do klientów” - to podstawa, której każda firma w erze rynku skoncentrowanego na kliencie musi się trzymać, aby zapewnić sobie zrównoważony rozwój. Klienci nie są już „użytkownikami końcowymi”, to oni...

Czytaj dalej >>