Yahoo jest jedną z firm, które jednym tchem wymienilibyśmy wśród korporacji, kształtujących znany nam dziś Internet. Tak przynajmniej było, bo od dłuższego czasu sprawia wrażenie trwania w stagnacji. Aby to zmienić, Yahoo zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku.


Yahoo w nowej odsłonie

Korporacja zaprezentowała nowe logo, które ma odzwierciedlać ducha innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu elementów już kojarzonych z Yahoo.

Yahoo-reveals-its-new-logo-The-Verge

Plany zmian znane były już od 6 sierpnia. Firma ogłosiła wtedy, że w następnym miesiącu ujawni nowy logotyp. Przez 30 dni użytkownicy serwisu mogli śledzić, jak do starej wersji wprowadzane są drobne zmiany.

Obejrzyj klip, pokazujący jak rodziło się nowe logo:

Domeny.pl/venturebeat.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>
5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quory do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>
Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Zwiększ sprzedaż w swojej firmie dzięki influencer marketingowi

Wszyscy dorastaliśmy obserwując jak nasi idole promują napoje czy marki odzieżowe i pewnie niejeden produkt kupiliśmy wyłącznie z powodu tego skojarzenia. Dziś jednak marki potrzebują czegoś więcej...

Czytaj dalej >>