Yahoo jest jedną z firm, które jednym tchem wymienilibyśmy wśród korporacji, kształtujących znany nam dziś Internet. Tak przynajmniej było, bo od dłuższego czasu sprawia wrażenie trwania w stagnacji. Aby to zmienić, Yahoo zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku.


Yahoo w nowej odsłonie

Korporacja zaprezentowała nowe logo, które ma odzwierciedlać ducha innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu elementów już kojarzonych z Yahoo.

Yahoo-reveals-its-new-logo-The-Verge

Plany zmian znane były już od 6 sierpnia. Firma ogłosiła wtedy, że w następnym miesiącu ujawni nowy logotyp. Przez 30 dni użytkownicy serwisu mogli śledzić, jak do starej wersji wprowadzane są drobne zmiany.

Obejrzyj klip, pokazujący jak rodziło się nowe logo:

Domeny.pl/venturebeat.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

Co to jest marketing konwersacyjny? Oto wszystko, co musisz wiedzieć!

"Zbliż się do klientów” - to podstawa, której każda firma w erze rynku skoncentrowanego na kliencie musi się trzymać, aby zapewnić sobie zrównoważony rozwój. Klienci nie są już „użytkownikami końcowymi”, to oni...

Czytaj dalej >>
Generator nazw. Domeny.pl

Inspirujemy i doradzamy. Odkryj nasz kreator nazw

Funkcjonalna, abstrakcyjna, a może numeryczna? Jaka powinna być nazwa Twojej marki? Tym czym paliwo, dla Twoich czterech kółek, tym jest nazwa dla Twojego projektu.

Czytaj dalej >>

Jak wyczyścić ciasteczka (cookies) w przeglądarce

HTTP cookie to tworzone przez strony internetowe pliki, które ułatwiają korzystanie z nich poprzez zapisywanie informacji związanych z przeglądaniem. Dzięki nim nie musisz wpisywać tych samych informacji za każdym razem...

Czytaj dalej >>