Yahoo jest jedną z firm, które jednym tchem wymienilibyśmy wśród korporacji, kształtujących znany nam dziś Internet. Tak przynajmniej było, bo od dłuższego czasu sprawia wrażenie trwania w stagnacji. Aby to zmienić, Yahoo zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku.


Yahoo w nowej odsłonie

Korporacja zaprezentowała nowe logo, które ma odzwierciedlać ducha innowacyjności przy jednoczesnym zachowaniu elementów już kojarzonych z Yahoo.

Yahoo-reveals-its-new-logo-The-Verge

Plany zmian znane były już od 6 sierpnia. Firma ogłosiła wtedy, że w następnym miesiącu ujawni nowy logotyp. Przez 30 dni użytkownicy serwisu mogli śledzić, jak do starej wersji wprowadzane są drobne zmiany.

Obejrzyj klip, pokazujący jak rodziło się nowe logo:

Domeny.pl/venturebeat.com

Jak podobał Ci się ten artykuł?
0 Liczba ocen: 0

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

komunikacja z klientem. Strona www czy social media?

Komunikacja z Klientem: social media vs. strona internetowa

Strona internetowa czy social media? Traktuj te kanały komplementarnie, nigdy indywidualnie (substytucyjnie). Najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie połączenie obu form komunikacji.

Czytaj dalej >>
Jak założyć stronę internetową?

Jak założyć stronę internetową?

Strona internetowa to wciąż silny punkt styku marki z Klientem. Nie bez powodu nazywamy ją cyfrową wizytówką dostępną 24 godziny na dobę. Jak założyć własną www? Sprawdź czego potrzebujesz.

Czytaj dalej >>
Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Podkręć swój marketing dzięki podcastom

Zastanawiasz się nad tworzeniem podcastów dla swojej firmy? Podcasty są potężnym narzędziem dla każdego rodzaju biznesu, pozwalającym usłyszeć Twój głos (dosłownie) na przepełnionym rynku. Chociaż wciąż są stosunkowo nowe...

Czytaj dalej >>