Jeśli chcesz założyć swój pierwszy sklep internetowy skorzystaj z prostego i szybkiego rozwiązania jakim jest Webster+. W tym artykule dowiesz się jak zacząć, ile to kosztuje i jak krok po kroku stworzyć sklep na tym kreatorze.


Jak stworzyć sklep internetowy

Jak założyć sklep internetowy na kreatorze Webster+?

Zacznij od zakupu Pakietu Webster+. Kiedy już go masz, uruchom kreator. Najpierw pomyśl o ogólnym wyglądzie, kolorystce, czcionkach, logo – możesz skorzystać z wbudowanych narzędzi jak kreator logotypów. Następnie przejdź do budowy sekcji sklep.

Tworzenie sklepu internetowego krok po kroku

  1. Utwórz podstronę Sklep, na której dodaj aplikację Sklep;
  2. Skonfiguruj Sklep, tj. podaj jego nazwę, kraj, walutę, jednostkę wagi;
  3. Dodaj sposoby płatności, sposoby dostawy i ustaw automatyczne wiadomości e-mail;
  4. Ustaw Strukturę sklepu, czyli sposób, w jaki sklep jest widoczny na swojej stronie głównej;
  5. Dodaj produkty, kody promocyjne, kategorie produktów i ich producentów.
  6. … i gotowe!

Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Pomocy


Demo kreatora sklepu

Nim dokonasz zakupu możesz sprawdzić na naszym demo jak działa i wygląda sklep. Sam go stwórz w 5 minut!

  1. Wejdź na stronę demo;
  2. Wybierz dowolny szablon, np. Balloon;
  3. W Menu strony przejdź do Sklep;
  4. Najedź na dowolny z produktów w sklepie, a nad nim zobaczysz pasek z ikoną domu, kliknij ją by przejść do Konfiguracji. Tu możesz sprawdzić wszystko, co dotyczy działania e-sklepu.

Funkcjonalności

Każdy system posiada swoje możliwości i ograniczenia. Oto funkcjonalności, o które najczęściej pytają Klienci.

Formy płatności

Webster pozwala uruchomić w sklepie: Przelew bankowy, PayPal, 2Checkout, DotPay, Authorize.net, Suomen Verkkomaksut, iDeal, MercadoPago.

Sposoby dostawy

Możesz ustawić własne sposoby dostawy. W oknie konfiguracji ustalasz: nazwę, czas dostawy, stały koszt dostawy lub koszt dostawy w zależności od wagi produktu.

Wygląd Produktu

Wygląd produktu w kreator ze stron Webster+

Każdy produkt ma swoją nazwę, opis, cenę, % podatku oraz zdjęcia. Możesz go także dodać do Kategorii, Producenta, nadać mu wagę, pozycję na liście produktów, Atrybuty (rozmiar, kolor). Na koniec możesz wskazać produkty powiązane, podobne, zalecane.

E-produkt

Istnieje także możliwość sprzedaży produktów elektronicznych, np. plików PDF, .zip, .mp3. Są one wówczas dostępne do pobrania po zakupie.

Wygląd Koszyka

Sklep internetowy na kreator Webster+

Po dodaniu Produktu do koszyka użytkownik trafia do podsumowania, które prezentuje: nazwę i zdjęcie produktu, cenę, VAT, edytowalną liczbę sztuk, podsumowanie netto i brutto, wybór sposobu dostawy, miejsce na podanie kodu rabatowego. Użytkownik może stąd wrócić do sklepu lub przejść do Kasy.

W Kasie użytkownik proszony jest o rejestrację, wybór sposobu płatności oraz akceptację Zasad sklepu.

Podsumowanie realizacji w kreatorze stron Webster+

Na każdym etapie duże przyciski (call to action) sprawiają, że przejście koszyka jest proste. Jeśli w czasie zakupów użytkownik wróci na stronę sklepu w Menu strony zobaczy swój Koszyk wraz z kwotą, na jaką dodał do niego produkty. W ten sposób może łatwo wrócić do koszyka, by dokończyć zakupy.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5
Liczba ocen: 1
Jak założyć sklep internetowy na kreatorze Webster+?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj najnowsze wpisy w kategorii Inne

komunikacja z klientem. Strona www czy social media?

Komunikacja z Klientem: social media vs. strona internetowa

Strona internetowa czy social media? Traktuj te kanały komplementarnie, nigdy indywidualnie (substytucyjnie). Najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu będzie połączenie obu form komunikacji.

Czytaj dalej >>
Jak założyć stronę internetową?

Jak założyć stronę internetową?

Strona internetowa to wciąż silny punkt styku marki z Klientem. Nie bez powodu nazywamy ją cyfrową wizytówką dostępną 24 godziny na dobę. Jak założyć własną www? Sprawdź czego potrzebujesz.

Czytaj dalej >>
5 sposobów wykorzystania Quora do budowania marki

5 sposobów wykorzystania Quory do budowania marki

Niezależnie od tego, czy myślisz, że już wycisnąłeś ostatnie soki z serwisów jak Google i Facebook, czy po prostu chcesz inaczej podejść do content marketingu, Quora może być cennym dodatkiem do Twojego arsenału.

Czytaj dalej >>