Co to jest certyfikat VMC i jakie są korzyści z instalacji certyfikatu

Certyfikat Verified Mark (VMC) umożliwia Twojej firmie renderowanie logo obok nazwy Twojej marki w klientach poczty e-mail odbiorcy. VMC to certyfikat, który potwierdza autentyczność logo Twojej marki, dzięki czemu odbiorcy mogą być bardziej pewni legalności i źródła wiadomości e-mail, zapewniając utrzymanie reputacji Twojej marki.

Większy Open Rate

Klienci zobaczą logo Twojej firmy jeszcze przed otwarciem wiadomości, co daje pewność kto jest nadawcą wiadomości. Takie wiadomości są chętniej otwierane ponieważ są wiarygodne.

Bezpieczeństwo

Wymuszenie DMARC sprawia, że identyfikacja częstotliwości i typów ataków staje się prostsza, o wiele trudniejsze staje się atakowanie Twoich użytkowników poprzez fałszywe wiadomości phishingowe.

Wyróżnienie na tle innych

Marki wyświetlające swoje logo wyróżniają się w natłoku maili, zwłaszcza gdy podkreślą korzyści jakie płyną z bezpieczeństwa DMARC.

Zaufanie do marki

VMC kojarzony jest z zaufaniem i autentycznym komunikatem marki, pozwala na przekazanie bardziej rozpoznawalnych i jednolitych komunikatów.

Jak działa certyfikat VMC?

certyfikat vmc domeny.pl

Jak certyfikat VMC jest prezentowany w programie pocztowym

certyfikat vmc domeny.pl

Jak przygotować się do wydania certyfikatu VMC?

Upewnij się, że masz wdrożony protokół DMARC

Warunkiem uzyskania VMC jest zaimplementowanie DMARC w domenie, której używasz do poczty e-mail, a tym samym DKIM oraz SPF.

Sprawdź czy masz zarejestrowany znak towarowy

Musisz posiadać znak towarowy dla dokładnie tego logotypu, którego zamierzasz używać. Przekształć swoje logo w plik SVG Tiny 1.2

Skontaktuj się z nami

Wdrożenie DMARC może być dla Ciebie skomplikowane, skontaktuj się z nami bezpośrednio, jesteśmy tutaj aby Ci pomóc.

Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami!

Cena netto
10 500 ,00
Powiadomienie

{{ success }}

Wystąpił błąd

{{ error }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności

Daj się zainspirować!

Certyfikat VMC

Logo Twojej firmy w poczcie e-mail. Poznaj certyfikat VMC

VMC jest rodzajem certyfikatu cyfrowego, który potwierdza autentyczność Twojego logotypu w wiadomości. Oznacza to, że wysyłając e-mail, w skrzynce odbiorczej, adresat zamiast Twoich inicjałów, może zobaczyć logotyp Twojej marki.

Czytaj dalej >>
DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

DMARC - czyli jak zwiększyć bezpieczeństwo korespondencji mailowej

Codziennie wysyłamy globalnie setki tysięcy maili. Korespondencja mailowa zrewolucjonizowała komunikację. Bezpieczeństwo, słowo klucz nabiera szczególnego znaczenia. Poznaj rekord DMARC.

Czytaj dalej >>
Certyfikaty VMC i BIMI. Twoje logo w Gmailu

Certyfikaty VMC i BIMI. Twoje logo w Gmailu

Codziennie na nasze skrzynki spływają dziesiątki, a nawet setki wiadomości e-mail. Część z nich zostanie pominięta, niezauważona, część uznamy za spam, a część będą stanowiły różne formy nadużyć. Aby wspomóc firmy w ...

Czytaj dalej >>

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.