Dlaczego warto wybrać .co

Z domeną .co zarejestrowano już prawie 3 miliony adresów. To popularne rozszerzenie, pierwotnie przypisane do Kolumbii, od 10 lat podbija świat. W oparciu o nią powstają strony www na całym świecie. Dlaczego? .Co jest możliwa do rejestracji bez żadnych ograniczeń. Z jednej strony możesz ją użyć jako narzędzia dla promowania usług i działalności na rynku Kolumbijskim. Z drugiej zaś strony, nazwy z .co wykorzystywane są w świecie związanym z technologią. To właśnie w tej branży domenie .co przypisuje się niezwykłą popularność. Buduj zaufanie w oczach Klienta. Wykorzystaj potencjał domen .co.

Cena netto
99 ,95

Powiązana z IT

Domena .co jest popularna wśród technologicznych start-upów, a także znanych marek tworzących swoje kanały social lub mobile. Nazwy z .co wykorzystują np. Twitter – t.co, Google – g.co, Amazon – a.co, Snapchat – s.co, Ro - ro.co. W przypadku domeny .co podkreślisz techniczny aspekt Twoich usług.

Najbliższa .com

Rozszerzenie .co - podobnie jak w przypadku domeny .com - charakteryzuje się rozpoznawalnością na każdej szerokości geograficznej i kojarzona jako skrót od słów: COmpany, COrporation czy COmmerce. Zdecyduj się na ten typ domen i zyskaj międzynarodowe uznanie, łatwość w zapamiętaniu i rozpoznawalność w sieci.

Dostępna

Dopiero od 2010 roku .co jest powszechnie dostępne do rejestracji - bez restrykcji i wymagań. Oznacza to, że o wiele łatwiej znaleźć z nią wolną nazwę niż na przykład z .com. Dzięki temu szybciej stworzysz wymarzony adres!

Krótka

Ta zaledwie dwuznakowa końcówka pozwoli Ci zarejestrować krótszy, a przez to łatwiejszy do zapamiętania i zapisania adres.

Globalna

Mimo że .co zaczynała jako domena krajowa (ccTLD), obecnie zyskała popularność globalną, a wyszukiwarki traktują ją właśnie jako globalną (TLD).

Łatwa do pozycjonowania

Ponieważ więcej nazw jest z nią dostępnych z większym prawdopodobieństwem stworzysz z nią adres o nazwie Twojej firmy lub z użyciem słów kluczowych.

Daj się zainspirować!

Domena .co – wszystko, co chciałbyś wiedzieć

Domena .co – wszystko, co chciałbyś o niej wiedzieć

Domena .co to ciekawy przypadek domeny krajowej, która stosowana jest jak globalna. CO przypisana jest do Kolumbii. Jednocześnie jest stosowana jako zamiennik dla .COM, ze względu na podobieństwo do niej - i większą dostępność.

Czytaj dalej >>
Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Kupujesz domenę i chcesz, aby wspierała ona pozycjonowanie Twojej strony www? Zastanawiasz się czy nazwa domeny lub jej rozszerzenie mają wpływ na SEO? Czy w ogóle jest jakiś związek między domeną a pozycjonowaniem?

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>

Najczęściej zadawane pytania o domenę .co

Jak zarejestrować domenę .co?

Rejestracja domen zajmie Ci zaledwie chwilę. W celu rejestracji domeny .co - domeny internetowej Kolumbii, musisz wejść na stronę i sprawdzić jej dostępność. Wpisz w polu wyszukiwarki dany adres z domeną .co, aby sprawdzić czy jest wolna. Możesz to zrobić także w bazie WHOIS. W przypadku dostępności domeny, dodaj ją do koszyka. Przejdź do formalności i Twoja usługa zostanie aktywowana. Aby zapewnić pełne bezpieczeństwo użytkowników, zadbaj o szyfrowanie połączenia wybierając certyfikat SSL.

Na jaki okres można zarejestrować końcówkę .co?

Rejestracja domen .co jest ogólnodostępna. W celu rejestracji domeny .co należy wybrać okres abonentowy. Możesz zarejestrować ją na 1 rok bądź na 2 lata. Po upływie wskazanego okresu abonamentowego, adres możesz odnowić.

Jak wykorzystać domenę .co?

Jesteś właścicielem rozszerzenia .co? W przypadku tego typu domen, możesz stworzyć witrynę, która będzie rozpoznawalna w obszarze technologicznym. To celowe działania, które pozwolą profesjonalnie zaistnieć w aspekcie technologicznym. Domena .co to skrót od słowa corporation, company. Dlatego też wykorzystywana jest w obszarze technologicznym jako międzynarodowa domena firm i startupów technologicznych. Co więcej .co stosowana jest jako skrót do popularnych serwisów internetowych. Przykładem jest Amazon, do którego dotrzemy za pomocą adresu a.co.

Jak przetransferować domenę .co?

Transfer domeny oznacza przeniesienie usługi od swojego obecnego operatora do nowego. Aby dokonać transferu domeny .co do Domeny.pl należy uzyskać kod authinfo od swojego obecnego operatora. Mając kod autoryzacyjny przejdź na stronę Transfer domen. Tutaj uzupełniasz 2 pola. Musisz podać nazwę domeny, którą chcesz wytransferować oraz kod authinfo. Na adres e-mail, który jest przypisany do domeny wyślemy wiadomość z prośbą o potwierdzenie. Po zalogowaniu się na ten adres i kliknięciu w link Twoja domena zostanie przeniesiona.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.