Dlaczego warto wybrać .pro

Pierwsze wrażenie możesz wywrzeć tylko jeden raz. Wykorzystaj tą okazję z domeną .pro i zbuduj wizerunek profesjonalisty!

Cena netto
179 ,99

Jesteś pro

Jesteś profesjonalistą? Powiedz to w subtelny sposób - dodając do nazwy swojej domeny rozszerzenie .pro.

Edycja pro

Tworzysz zaawansowaną wersję swojej usługi, platformy, aplikacji skierowaną do specjalistów? Przeznacz dla nich dedykowaną stronę w domenie .pro

Dostępna z Twoją nazwą

Znalezienie wymarzonej nazwy z domeną .com lub .pl to nie lada zadanie. Sprawdź swój pomysł z mniej powszechną .pro

Adres zapadający w pamięć

Zarejestruj krótki i łatwy do zapamiętania adres, dzięki prostej, zgrabnej, zaledwie trzyznakowej domenie .pro

Globalna

.pro to domena uznawana i rozpoznawana przez wyszukiwarki jako globalna. Oznacza to, że możesz z nią założyć stronę w dowolnym zakątku świata

SEO pro

Stwórz adres o nazwie Twojej firmy lub użyj słów kluczowych. Wysyłaj brand signals i ułatwiaj linkowanie, by piąć się w górę

Domena .pro jest dla Ciebie, jeśli...

Świadczysz usługi profesjonalne,jesteś zawodowcem w swojejdziedzinie

Możesz pochwalić sięcertyfikatami poświadczającymiTwoje doświadczenie

Twoja usługa lub produktprzeznaczone są dla zaawansowanegoużytkownika

Kto wybiera domenę .pro najczęściej?

Profesjonaliści IT
Brokerzy nieruchomości
Firmy medyczne
Doradcy finansowi
Specjaliści marketingu i PR
Prawnicy

Zaufali nam

Daj się zainspirować!

Jak stworzyć nazwę domeny. 5 rodzajów nazw domen

Jak stworzyć nazwę domeny. 5 rodzajów nazw domen

W ostatnim artykule pisaliśmy o tworzeniu nazwy firmy. W tym skupimy się nad wyborem nazwy domeny. Jeśli akurat zastanawiasz się nad nazwą swojej domeny dobrze trafiłeś. Jak stworzyć odpowiednią nazwę?

Czytaj dalej >>
Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Kupujesz domenę i chcesz, aby wspierała ona pozycjonowanie Twojej strony www? Zastanawiasz się czy nazwa domeny lub jej rozszerzenie mają wpływ na SEO? Czy w ogóle jest jakiś związek między domeną a pozycjonowaniem?

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.