Domena .com

Domena .com to jedna z pierwszych domen najwyższego poziomu (TLD). Pierwszy adres z nią zarejestrowano w marcu 1985 roku. To najpopularniejsza domena internetowa. Domenę tę wybierają największe firmy, globalni liderzy. Skrót pochodzi od "commercial" to dlatego od początku rozszerzenie to kojarzy się z firmami profesjonalnymi, nastawionymi na rozwój nie tylko w Polsce ale głównie za granicą. W przypadku rejestracji tej domeny podkreślasz globalny charakter swojej działalności. Aby wybrać domenę i zarejestrować adres internetowy z tym rozszerzeniem wystarczy wpisać adres w pasek wyszukiwarki i sprawdzić czy dla tej domeny jest wolny adres. W przypadku domen .com rejestracji możesz dokonać na minimum rok, a maksymalnie 10 lat.

99,99
Cena netto
49 ,99

Popularna

Z domeną .com zarejestrowano już 149 milionów nazw. Żadna inna końcówka nie jest nawet w pobliżu tej liczby. Poszerzasz działalność na rynek zagraniczny? Rejestracja adresu zapewni Ci pełną widoczność usług. Wybierając domenę .com, wskazujesz na globalny charakter marki.

Najdłużej działająca

Rozszerzenie działa już od stycznia 1985 roku, a już w marcu tego roku zarejestrowano z nią pierwszą domenę dla strony www - symbolics.com.

Najdroższa

Domenie towarzyszą liczne transakcje opiewające na kilkucyfrowe kwoty. To właśnie dla domeny .com odnotowuje się najwięcej transakcji kupna - sprzedaży. W 2019 r. voice.com poszła za... 30 mln USD.

Domena .net

Domena .net, to jedna z końcówek najwyższego poziomu oddanych do użytku w styczniu 1985 roku. Rozszerzenie .net nadaje firmie międzynarodowego charakteru. Wybierają ją marki nastawione na rozwój na rynku światowym.

99,99
Cena netto
49 ,99

Piąta najpopularniejsza

.net to piąta najczęściej rejestrowana domena na świecie. Cieszy się zaufaniem w skali globalnej.

Dla każdego

.net to rozszerzenie popularne na świecie z ponad 13 milionami zarejestrowanych nazw.

Druga najpopularniejsza

.net to drugie najczęściej wybierane rozszerzenie typu gTLD (po domenie .com). Zamawiana często jako jej alternatywa.

Co zyskujesz wybierając .com lub .net

Wybierając nazwę adresu internetowego z tymi końcówkami, zapewniasz globalne uznanie i rozpoznawalność na arenie międzynarodowej. Rozszerzenia wskazują na szerszy obszar działania. Domeny sprawiają, że Twoje usługi będą widoczne 24 godziny na dobę. Wybór domeny właściwej dla typu działalności zapewnia Ci zaufanie i większą lojalność Klientów. Rejestracja domen to pierwszy krok do Twojej świadomej obecności online. Zarejestruj domenę, wybierz hosting, zabezpiecz stronę SSL (pamiętaj, że Google ostrzega przed witrynami, które nie mają SSL) i zapewnij widoczność i bezpieczeństwo witryny. W przypadku, gdy posiadasz zarejestrowany adres, ale chcesz przenieść swoje usługi do nas, wystarczy, że zlecisz transfer domeny. W przypadku transferu z tymi domenami Twoje usługi zostaną przeniesione od obecnego operatora do Domeny.pl.

Międzynarodowy zasięg Twoje domeny rozpoznawalne będą na całym świecie.

Potencjał bez ograniczeń Rozwijaj firmę w kraju lub na arenie międzynarodowej.

Pozycja wśród liderów Pokaż się w gronie znanych, globalnych marek.

Daj się zainspirować!

Gastop - od lokalnej firmy do międzynarodowej ekspansji.

Ile potrzeba domen, żeby podbić świat?

Zobacz historię sukcesu naszego Klienta. Firma GASTOP rozpoczęła swoją działalność w 1996 r., kiedy Internet w Polsce dopiero raczkował. Jak spółka wykorzystała nowe możliwości? Jak ważna jest współpraca z zaufanymi partnerami biznesowymi?

Czytaj dalej >>
Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Jak wybrać domenę. Te 4 kroki Cię naprowadzą

Planujesz kupić domenę i nie wiesz jaką wybrać? Zapewne Twoja pierwsza myśl to ".pl" lub ".com", ale to nie zawsze najlepszy wybór. Warto wziąć pod uwagę swoją formę działalności, obszar geograficzny i charakter działania.

Czytaj dalej >>
Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Kupujesz domenę i chcesz, aby wspierała ona pozycjonowanie Twojej strony www? Zastanawiasz się czy nazwa domeny lub jej rozszerzenie mają wpływ na SEO? Czy w ogóle jest jakiś związek między domeną a pozycjonowaniem?

Czytaj dalej >>

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.