Znajdź wolną domenę .eu

Co zyskujesz wybierając domenę .EU?

Domeny z rozszerzeniem .eu sygnalizują funkcjonowanie firmy w skali europejskiej. Jeśli Twoja działalność jest otwarta na klientów miedzynarodowych, szczególnie na terenie Europy, wybierz swój adres już dziś.

28 rynków
europejskich

Domena .eu jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niej użytkownicy będą mieć pewność, żę Twoja działalność obejmuje całą Europę.

Europejski
standard

Posiadanie takiej domeny wskazuje, że jej właścicielem jest firma z obszarów UE, która podlega prawu unijnemu. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci będą mieć pewność, że tranzakcje są bezpieczne, a firma zyska większą wiarygodność.

Międzynarodowi
klienci

Wybierając .eu pokazujesz odbiorcom, że prowadzisz miedzynarodowy biznes i mogą zamówić Twoje produkty lub usługi w każdym państwie w Europie.

skuteczna
ochrona danych

Dane zostają zabezpieczone protokołem DNSSEC. Zyskujesz również usługę Registry Lock (Blokada Nazwy Domeny), która chroni przed przypadkową zamianą wynikającą z pomyłki lub nieporozumienia, której efektem może być np. niechciany transfer czy wymazane domeny.

Jak zakup domeny .eu wpływa na biznes?

Poznaj historię innych:

Bajo

BAJO to polska rodzinna firma zabawkarska, założona w 1993 roku przez architekta i designera, Wojciecha Bajora. Manufaktura wytwarza zabawki w ramach zrównoważonego ekologicznie procesu produkcyjnego, na podstawie własnego, oryginalnego wzornictwa.

Strona bajo.eu umożliwia firmie promocję jej produktów na wielu rynkach. “Chociaż sprzedajemy nasze produkty na całym świecie, to UE pozostaje naszym głównym rynkiem zbytu… BAJO zabawki są projektowane i produkowane w oparciu o wymagające unijne normy oraz przepisy.

www.bajo.eu
Kamionna, Polska

Baby Design

Marka Baby Design, jako lider w sprzedaży produktów dziecięcych na rynku polskim, obecna jest także w większości krajów centralnej i wschodniej Europy i koncentruje się aktualnie na ekspansji na pozostałe rynki europejskie. Celem zapewnienia sobie lepszego dostępu do rynku i dla wygody swoich klientów, Baby Design Group uruchomiło stronę babydesign.eu, która zapewnia firmie obecność w Internecie.

“Jesteśmy postrzegani jako solidna marka z szerokim wachlarzem asortymentu. Dzięki adresowi .eu komunikujemy jasno, że jakość i bezpieczeństwo pozostaje naszym priorytetem, ponieważ nasze produkty, jako unijne, spełniają wszelkie normy i standardy UE.”

Tylko w roku 2013 babydesign.eu odnotowało ponad 130 000 unikalnych użytkowników i ponad 990 000 wizyt na stronach.

www.babydesign.eu
Poczesna, Polska

Promod

Promod to firma o zasięgu ogólnoeuropejskim, w związku z czym wybór domeny internetowej był oczywisty: “Nazwa domeny Promod.eu jest niezwykle wymowna w kontekście naszej obecności na rynku europejskim. Mamy swoje sklepy w każdym europejskim kraju. W związku z tym posiadanie osobnego sklepu internetowego w każdym kraju, w języku danego kraju, byłoby dla nas zbyt skomplikowane. A zatem to świetne rozwiązanie kompromisowe.”

“Uważam, że to bardzo ważne, ponieważ jesteśmy firmą międzynarodową, mamy międzynarodową markę, dlatego niezbędne jest podkreślenie naszej międzynarodowości poprzez posiadanie europejskiej witryny internetowej."

www.promod.eu
Francja

Andreola

Andreola to firma winiarska. Winna kultura, którą reprezentuje Andreola jest naznaczona pasją tych, którzy w trudzie dbają i uprawiają winorośle.

Andreola produkuje jedne z najlepszych odmian win Prosecco i aby rozszerzyć zakres swego oddziaływania oraz zyskać międzynarodowe uznanie, firma zdecydowała się na wybór europejskiego adresu internetowego .eu.
“Wybraliśmy adres .eu aby dać Andreoli natychmiastową możliwość zaprezentowania się na arenie międzynarodowej.”

www.andreola.eu
Treviso, Włochy

Zarejestrowałeś domenę .EU. co dalej?

Nie posiadam Klientów za granicą
Chcę ich pozyskać

  • Najważniejszym krokiem jest przygotowanie strony www w kilku wersjach językowych. Chcąc zachować dużą widoczność w internecie domeny .eu, warto rozszerzenie językowe dodać w formie katalogu w domenie głównej np. https//twojadres.eu/de.

  • Następnie musisz zadbać o to, aby w krajach w których chcesz pozyskać Klientów, Twoja strona www wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. W tym celu zatrudnij profesjonalną agencję lub jeśli posiadasz odpowiednią wiedzę, samodzielnie rozpocznij działania pozycjonujące.

  • Przetestuj Google Adwords – samodzielnie lub zlecając to agencji SEM, przygotuj kampanię dopasowaną do odbiorców danego kraju i sprawdź jakie efekty przyniesie.

  • Wykorzystaj buzz marketing do promowania firmy. Na forach branżowych i tematycznych wspominaj o swojej marce i produktach, tak, aby zainteresować potencjalnych Klientów, tym samym rozpowszechniając informacje o swojej firmie.

  • Prowadź bloga i media społecznościowe nie tylko w języku polskim, ale również angielskim, abyś mógł zainteresować nimi również Klientów zagranicznych. 

  • Reaguj na zagraniczne wydarzenia, śledź wypadające święta, obchody i uroczystości, aby móc dopasować swoją ofertę i promocje nie tylko do klientów krajowych, ale również europejskich.

Posiadam część Klientów za granicą
Chcę zwiększyć ich liczbę

  • Przekieruj dotychczasowe wersje językowe strony na nową domenę .eu, najlepiej konsultując się ze specjalistą SEO, aby Twój biznes nie ucierpiał na spadku pozycji.

  • Zadbaj o to, aby nowa domena zaczęła się wyświetlać na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania w poszczególnych krajach europejskich. W tym celu zatrudnij profesjonalną agencję lub jeśli posiadasz odpowiednią wiedzę, rozpocznij działania pozycjonujące.

  • Jeśli korzystasz z Google Adwords pamiętaj, aby przekierować odbiorców na nową domenę.

  • Wykorzystuj buzz marketing do promowania swojej nowej domeny. Na forach branżowych i tematycznych wspominaj o swojej marce i produktach, tak, aby zainteresować potencjalnych Klientów, tym samym rozpowszechniając informacje o nowym adresie www.

  • Jeśli jeszcze tego nie robisz, to prowadź bloga i media społecznościowe nie tylko w języku polskim, ale również angielskim, abyś mógł zainteresować tymi nimi swoich Klientów zagranicznych, a także mieć szansę na pozyskanie kolejnych.

  • Reaguj na zagraniczne wydarzenia, śledź wypadające święta, obchody i uroczystości, aby móc dopasować swoją ofertę i promocje nie tylko do klientów krajowych, ale również europejskich.