Jeden wybór domeny .EU otwiera przed Tobą wiele możliwości. Przede wszystkim dlatego, że domena europejska jest rozpoznawalna dla każdego na całym świecie. Daje możliwość rozwoju na szeroki rynek Unii Europejskiej a także Islandii, Norwegii oraz Liechtensteinu.
Dzięki niej Twoja marka będzie postrzegana jako nowoczesna oraz godna zaufania.
Domena .EU to jedna z najczęściej rejestrowanych domen. Rejestrując nazwę w tej domenie pokazujesz odbiorcom, że jesteś częścią europejskiej społeczności i że działasz także poza granicami Polski.
Stawiając na domenę .EU stajesz się przedstawicielem nieszablonowego podejścia do biznesu, a taka postawa jest wyjątkowo ceniona na europejskich rynkach.
Wybierając .EU pokazujesz odbiorcom, że prowadzisz międzynarodowy biznes i mogą zamówić Twoje produkty lub usługi w każdym państwie w Europie.
Domena .EU stwarza możliwość szeroko pojętego rozwoju na rynki prawie całej Europy i zapewnia na nich większy zasięg.
Posiadanie europejskiej domeny wskazuje, że jej właścicielem jest firma z obszarów UE, która podlega prawu unijnemu. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci będą mieć pewność, że transakcje są bezpieczne, a firma zyska większą wiarygodność.
Korzystając z europejskiego rozszerzenia zwiększasz zakres działalności, dzięki czemu docierasz do jeszcze większej ilości potencjalnych klientów.
domena .EU to przedstawienie nowoczesnego spojrzenia na internetowy biznes, wynikającego z profesjonalnego podejścia do prowadzenia działalności.
Poznaj historię jej użytkowników:
BAJO to polska rodzinna firma zabawkarska, założona w 1993 roku przez architekta i designera, Wojciecha Bajora. Manufaktura wytwarza zabawki w ramach zrównoważonego ekologicznie procesu produkcyjnego, na podstawie własnego, oryginalnego wzornictwa.
Strona bajo.eu umożliwia firmie promocję jej produktów na wielu rynkach. “Chociaż sprzedajemy nasze produkty na całym świecie, to UE pozostaje naszym głównym rynkiem zbytu… BAJO zabawki są projektowane i produkowane w oparciu o wymagające unijne normy oraz przepisy.
www.bajo.eu
Kamionna, Polska
Marka Baby Design, jako lider w sprzedaży produktów dziecięcych na rynku polskim, obecna jest także w większości krajów centralnej i wschodniej Europy i koncentruje się aktualnie na ekspansji na pozostałe rynki europejskie. Celem zapewnienia sobie lepszego dostępu do rynku i dla wygody swoich klientów, Baby Design Group uruchomiło stronę babydesign.eu, która zapewnia firmie obecność w Internecie.
“Jesteśmy postrzegani jako solidna marka z szerokim wachlarzem asortymentu. Dzięki adresowi .eu komunikujemy jasno, że jakość i bezpieczeństwo pozostaje naszym priorytetem, ponieważ nasze produkty, jako unijne, spełniają wszelkie normy i standardy UE.”
Tylko w roku 2013 babydesign.eu odnotowało ponad 130 000 unikalnych użytkowników i ponad 990 000 wizyt na stronach.
www.babydesign.eu
Poczesna, Polska
Promod to firma o zasięgu ogólnoeuropejskim, w związku z czym wybór domeny internetowej był oczywisty: “Nazwa domeny Promod.eu jest niezwykle wymowna w kontekście naszej obecności na rynku europejskim. Mamy swoje sklepy w każdym europejskim kraju. W związku z tym posiadanie osobnego sklepu internetowego w każdym kraju, w języku danego kraju, byłoby dla nas zbyt skomplikowane. A zatem to świetne rozwiązanie kompromisowe.”
“Uważam, że to bardzo ważne, ponieważ jesteśmy firmą międzynarodową, mamy międzynarodową markę, dlatego niezbędne jest podkreślenie naszej międzynarodowości poprzez posiadanie europejskiej witryny internetowej."
www.promod.eu
Francja
Andreola to firma winiarska. Winna kultura, którą reprezentuje Andreola jest naznaczona pasją tych, którzy w trudzie dbają i uprawiają winorośle.
Andreola produkuje jedne z najlepszych odmian win Prosecco i aby rozszerzyć zakres swego oddziaływania oraz zyskać międzynarodowe uznanie, firma zdecydowała się na wybór europejskiego adresu internetowego .eu.
“Wybraliśmy adres .eu aby dać Andreoli natychmiastową możliwość zaprezentowania się na arenie międzynarodowej.”
www.andreola.eu
Treviso, Włochy
Daj się poznać
Powiedz nam, kim jesteś, a w zamian otrzymasz 25-stronicowy poradnik
Phishing: nie daj się złowić
Jeśli jesteś całkiem inny niż cztery powyższe profile.