Skorzystaj z wyszukiwarki i zarejestruj domenę już dziś

Ponad 1000 domen w jednym miejscu

Domena .pl

Najczęściej wybierana domena w Polsce, w kilka sekund możesz mieć swój wymarzony adres

Sprawdź

Domeny nowe

Branżowe końcówki to strzał w dziesiątkę, krótki adres dla adresu ściśle związanego z działalnością: .SHOP, .SPORT, .TECH

Sprawdź

Domeny globalne

Chcesz działać globalnie, wybierz domenę rozpoznawalną na całym świecie: .COM, .NET

Sprawdź

Domeny regionalne

Działasz lokalnie? Stwórz domenę z wykorzystaniem końcówki regionalnej, która wskaże Twój obszar działalności: .WARSZAWA.PL, .SLASK.PL, .WROCLAW.PL

Sprawdź

Domeny zagraniczne

Myślisz o rozwoju swojej działalności w innych krajach, chcesz być kojarzony z lokalnym rynkiem powinieneś dobrać odpowiadającą mu domenę: .DE, .UK, .SK, .FR, .UA

Sprawdź

Z polskimi znakami IDN

Jeśli Twoja nazwa firmy bądź nazwisko zawierają ą, ć, ę, ś, ó, ł, ż, ź nie musisz zniekształcać swojej domeny, dla takich nazw proponujemy tak zwane domeny IDN, polecamy zarejestrować jako dodatkowy adres, na pewno się wyróżnisz

Sprawdź

Każda domena wydelegowana na DNS-y Domeny.pl korzysta z DNS Anycast - bezpłatnie

Wydajność i krótszy czas dostępu

Dzięki zastosowaniu DNS Anycast standardowa strefa DNS jest automatycznie skopiowana w 13 punktach dostępowych na całym świecie. Każde zapytanie do strefy DNS jest kierowane do „najbliższego” serwera w topologii. Pomaga to upewnić się, że klienci DNS najpierw wysyłają zapytania do swoich lokalnych serwerów przed użyciem zdalnych serwerów, co dzieje się w oparciu o routing i topologię.

Zaufali nam

Wszystko co powinieneś wiedzieć o domenach internetowych

Sukces zaczyna się od domeny. Domena internetowa to początek Twojej drogi online. Rozpocznij swoją przygodę już teraz. Szukasz domeny dla swojej strony www? Jaką nazwę domeny wybrać? W Domeny.pl możesz zarejestrować adres na rok lub dłużej i cieszyć się nieograniczoną możliwością działania w sieci. To rozwiązanie za pomocą którego Twoje usługi będą widoczne w internecie. Aby założyć stronę internetową potrzebujesz zarejestrować nazwę (na rok lub dłużej).

Domena to Twój pierwszy krok w działaniu online. Rejestracja zajmie Ci zaledwie chwilę. Możesz stać się jej abonentem w szybki i prosty sposób. Unikalny adres www pozwoli odnaleźć Twoją usługę w sieci. Razem z domeną zbudujesz stronę i poinformujesz Klientów o profilu działania firmy, a także za pomocą internetowej odsłony zachęcisz do kontaktu. Domena to internetowa wizytówka Twojej firmy. Aby wybrać nazwę dla siebie, sprawdź jej dostępność i zarejestruj domenę. Nazwa domeny może być rejestrowana minimum na rok. Ceny poszczególnych domen znajdziesz w cenniku. Rozszerzenie możesz personalizować ze względu na rynek (np. com) i branżę działania (np. net). Rejestracja domen i budowa kilku stron www zagwarantuje Ci pełną widoczność usług na obszarze, z którym jesteś związany. Domena .pl to często pierwszy wybór osób oferujących usługi na rynku polskim. W pierwszej kolejności sprawdzisz dostępność domeny pl. To najpopularniejsze rozszerzenie w Polsce. Dlatego w przypadku domeny .pl często może się zdarzyć, że interesującą Cię nazwę, już ktoś zarejestrował. W takiej sytuacji, gdy domena .pl ma już swojego abonenta, warto zastanowić się nad wyborem domeny regionalnej bądź domen z tak zwanej kategorii nowych domen (nTLD). Domeny regionalne wskazują obszar, z którym jesteś związany. Domeny regionalne odpowiadają większości miast i województw. W przypadku nazwy domeny z wykorzystaniem nowej końcówki, już na tym etapie zaznaczasz z jakim typem działalności jesteś związany. Nowe domeny to dodatkowa możliwość personalizacji usług i wyróżnienia się na tle konkurencji. Nazwę możesz zarejestrować na minimum rok. Ceny uzależnione są od wyboru okresu abonamentowego. Domena .info, .photography, a może .edu? Znajdź rozszerzenie dla siebie. Twój biznes się rozwija i poszerzasz działalność na rynek zagraniczny? W tym miejscu warto zarejestrować domenę .com bądź .net. W przypadku globalnej działalności, domena .com zapewni Ci międzynarodowy zasięg działania. W przypadku dywersyfikacji na poszczególne rynki geograficzne, oprócz domeny .com zachęcamy do rejestracji nazw domen odpowiadających danym krajom. Domena może zostać zarejestrowana na rok, dwa lata - do nawet 10 lat.

Sam proces rejestracji domeny jest niezwykle prosty. Skorzystaj z wyszukiwarki domen, aby podjąć decyzję jaki adres internetowy zarejestrować. W odpowiedzi otrzymasz listę wszystkich domen, które są wolne z wybraną przez Ciebie frazą. Interesująca Cię domena jest wolna? Wspaniale, zaznacz okres na który chcesz ją zarejestrować (rok lub dłużej) dodaj ją do koszyka i dopełnij formalności. Jeżeli nazwa domeny będzie zajęta, możesz skorzystać z naszych podpowiedzi i wybrać wskazane wolne domeny. Jeśli zależy Ci na ochronie unikalnej nazwy swojej marki i produktów, pomyśl o zarejestrowaniu kilkunastu najpopularniejszych domen, które zostaną zaprezentowane w wyszukiwarce domen. Po złożeniu zamówienia obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy”, dlatego opłać zamówienie jak najszybciej. Następnie Twoja domena internetowa zostanie aktywowana.

Twój wymarzony adres jest niedostępny? Domena ma swojego abonenta? Nic straconego. W przypadku polskich domen (domeny pl, domen regionalnych, domen IDN) możesz założyć Opcję na domenę. To usługa, która zapewnia Ci pierwszeństwo rejestracji aktywnej jeszcze domeny. W przypadku gdy pierwotny właściciel zrezygnuje z domeny, poinformujemy Cię o tym w pierwszej kolejności. Zyskujesz wówczas możliwość rejestracji adresu na rok lub dłużej.

Masz już domenę? Aby uruchomić swoją stronę www potrzebujesz także hosting. W oparciu o potrzeby Twojego projektu możesz wybrać hosting współdzielony bądź skorzystać z serwera VPS lub serwera dedykowanego. Wybierając kilka domen u jednego rejestratora, wygodnym rozwiązaniem jest posiadanie wszystkich usług (rejestracja domeny, hosting) u tego samego operatora. Informacje o danych abonenta, okresu abonamentowego domen, zarządzanie płatnościami i wsparcie techniczne znajdziesz w jednym miejscu.

Posiadasz u nas hosting i chcesz także przenieść domenę do nas? Wystarczy, że zlecisz jej transfer. Pamiętaj, że przeniesienie domeny .pl (pl transfer) jest bezpłatny.

Domena Internetowa

Domena to adres internetowy przypisany do każdej strony www. Złożony jest z nazwy i rozszerzenia (.pl, com, etc.). Np. w domeny.pl "domeny" to nazwa, a ".pl" to rozszerzenie. Wybierz domenę i promuj usługi w sieci.

Dobry adres

Domena powinna być łatwa do zapamiętania, wymówienia i zapisania, a jednocześnie chwytliwa i krótka. Zadbaj o prostotę nazw domeny.

Rodzaje domen

Dostępne są m.in. domeny globalne (.com, .net), krajowe (.pl, .de), nowe (.shop, .top) i regionalne (.krakow.pl).

Certyfikat SSL

Przeglądarki do poprawnego wyświetlania strony wymagają, aby adres www był zabezpieczony certyfikatem ssl.

Opcja na domenę

Na zajęte polskie domeny istnieje możliwość nabycia prawa ich pierwokupu. Gdy zostaną zwolnione - opcja daje pierwszeństwo.

Rejestracja domeny

To nic innego jak wykupienie abonamentu na wybraną domenę od 1 roku do 10 lat.

Sub-domena

W adresie panel.domeny.pl „panel” jest sub-domeną. Używa się jej do tworzenia działów stron internetowych.

Cesja domeny

Zmiana abonenta czyli po prostu zmiana właściciela domeny.

Transfer domeny

Przeniesienie domeny od jednego rejestratora do drugiego to jej transfer.

Daj się zainspirować!

Jak stworzyć nazwę? Poradnik

Jak stworzyć nazwę i wyróżnić swoje usługi?

Nazwa, powinna być…no właśnie? Jaka powinna być nazwa produktu/usługi/witryny? Czy proces tworzenia nazwy jest trudny? Gdzie szukać inspiracji? Co jest trendy, a co passe? Pobierz poradnik.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę domeny. 5 rodzajów nazw domen

Jak stworzyć nazwę domeny. 5 rodzajów nazw domen

W ostatnim artykule pisaliśmy o tworzeniu nazwy firmy. W tym skupimy się nad wyborem nazwy domeny. Jeśli akurat zastanawiasz się nad nazwą swojej domeny dobrze trafiłeś. Jak stworzyć odpowiednią nazwę?

Czytaj dalej >>
Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Domena a pozycjonowanie. Mity SEO i fakty od Google

Kupujesz domenę i chcesz, aby wspierała ona pozycjonowanie Twojej strony www? Zastanawiasz się czy nazwa domeny lub jej rozszerzenie mają wpływ na SEO? Czy w ogóle jest jakiś związek między domeną a pozycjonowaniem?

Czytaj dalej >>

Najczęściej zadawane pytania o domeny internetowe

Jak działa wyszukiwarka domen?

Wyszukiwarka domen pozwala sprawdzić czy w momencie wyszukiwania dana nazwa domenowa dostępna jest z wybranym lub dowolnym rozszerzeniem. Zaawansowana wyszukiwarka w Domeny.pl pozwala zobaczyć zarówno dostępne jak i zajęte domeny, a także filtrować wyniki według typów domen.

Jak przebiega rejestracja domeny?

Rejestracja domeny zaczyna się od wyboru adresu, jaki chcesz zarejestrować. Za pomocą wyszukiwarki domen sprawdzisz czy interesujący Cię adres jest dostępny do rejestracji. Po wyborze domeny, należy dodać ją do koszyka i dokończyć proces zakupu poprzez zalogowanie się do swojego konta klienta bądź w przypadku dokonywania pierwszy raz zakupu stworzenia konta klienta. Rejestracja jest realizowana po dokonaniu płatności. Obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Abonentem domeny stajesz się po dokonaniu płatności.

Na ile mogę zarejestrować domenę?

Domenę możesz zarejestrować minimum na rok. W przypadku większości domen internetowych (np. pl, .net, .com) adres możesz zarejestrować na rok. W przypadku niektórych domen zagranicznych okres abonamentowy (np. co.uk) wynosi 2 lata.

Ile kosztuje rejestracja domeny?

Koszt domeny znaleźć można na stronie wyników wyszukiwania oraz w Cenniku. Ceny poszczególnych domen różnią się w zależności od rodzaju i okresu (rok, 2 lata, 10 lat). Ceny rejestracji zaczynają się od 0,99 zł.

Co to jest cykl życia domeny?

Cykl życia domeny to jej cykl funkcjonowania. Początkiem jest moment rejestracji domeny, liczony od momentu zapłaty, a etap końcowy to powrót do puli wolnych domen. Różne rodzaje domen mają różne cykle życia, co wynika z polityk rejestrów.

Co to jest delegacja domeny?

Delegacja domeny to informacja, gdzie znajduje się serwer DNS obsługujący daną domenę. Informacja ta znajduje się w rekordzie NS.

Jak powinien być adres domeny?

Adres domeny powinien być ściśle powiązany z rodzajem działalności. Tak, aby już na etapie domeny użytkownik wiedział z jakim typem działalności ma doczynienia. Pamiętaj, aby adres był krótki, oryginalny, chwytliwy i łatwy do zapisania. Zapewni to większą rozpoznawalność Twojej działalności w sieci.

Co to jest adres domeny internetowej?

Adres strony internetowej to miejsce pod którym znajdują się zasoby udostępniane innym użytkownikom w postaci adresu URL. Adres strony internetowej składa się z nazwy domeny i rozszerzenia. Stanowi Twój unikalny internetowy identyfikator, pod którym dostępna jest Twoja witryna w sieci i za pomocą której możesz budować wizerunek swojej marki.

Co to jest adres www?

Adres www to unikalny adres URL identyfikujący Twoją markę/firmę/produkt/usługi w sieci. Adres www tworzy ciąg znaków (mogą to być zarówno litery, cyfry, znaki, jak i myślniki). Adres www składa się z protokołu (http, lub zabezpieczonego https), przedrostka www, nazwy adresu oraz domeny (np. pl).

Jak sprzedać domenę?

Aby sprzedać domenę internetową wystaw ją na giełdzie specjalizującej się w transakcji kupna - sprzedaży domen. Dla Polski najpopularniejszą platformą do zawierania tego typu transakcji jest Aftermarket. To serwis, który skupia ogromną ilość domainerów wystawiających adresy internetowe na sprzedaż. Aftermarket oferuje sprzedaż domeny, a także jej dzierżawę. Domenę możesz wystawić także na platformie Sedo.

Co to jest nazwa domenowa?

Nazwa domenowa to nazwa adresu internetowego powiązana z numerem IP. Nazwa adresu to prosty i łatwy do zapamiętania ciąg znaków rozumiany przez człowieka, podczas gdy adres IP to ciąg liczebników zrozumiałych dla urządzeń teleinformatycznych. Każdy nazwa domenowa odpowiada konkretnemu adresowi IP. Dla przykładu nazwa domenowa Domeny.pl odpowiada adresowi IP 94.152.2.51.

Jakie są nazwy domen?

Nazwy domen są charakterystyczne i niepowtarzalne. Oznacza to, że nie ma drugiej takiej samej nazwy domeny. Nazwa domeny mogą składać się wyłącznie z liter alfabetu łacińskiego, cyfr i myślnika. Mówiąc o nazwach domenowych, możemy mówić o nazwie brandowej, nazwie EMD (zawierająca słowa kluczowe), nazwie generycznej czy opisowej.

Gdzie zamówić domeny najtaniej?

Domeny najtaniej zamówisz już od 0,99 zł w Domeny.pl. W celu zarejestrowania domeny najtaniej możesz sprawdzić także naszą aktualną promocję. Na naszej stronie co miesiąc proponujemy rejestrację popularnych domen internetowych w mocno obniżonych cenach. Domenę w promocji możesz zarejestrować nawet do 90% taniej.

Jak sprawdzić dostępność nazwy firmy?

Aby sprawdzić dostępność nazwy firmy:

  1. Wejdź na stronę KRS lub CEIDG.
  2. Wpisz w wyszukiwarkę nazwę. W przypadku jej zajętości otrzymasz komunikat o braku możliwości zarejestrowania nazwy.
  3. Sprawdź bazę znaków towarowych zarejestrowanych na terenie Polski oraz UE.
  4.  Sprawdź dostępność domeny internetowej.

Jak zarejestrować nazwę firmy?

Aby zarejestrować nazwę firmy:

  1. Sprawdź dostępność nazwy Wejdź na stronę Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Upewnij się, że nazwa, którą chcesz zarejestrować nie widnieje, jako znak towarowy. Dla PL - będzie to baza Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej. Dla UE - Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej.
  3. Złóż wniosek w odpowiednim Urzędzie.
  4. Zarejestruj domenę, aby zapewnić widoczność nazwy firmy w Internecie.

Jakie są rodzaje domen?

Wyróżniamy wiele rodzajów domen internetowych w zależności od kryterium podziału. Domeny możemy podzielić ze względu na poziom na:

  1. TLD - domeny najwyższego rzędu (Top Level Domains)
  2. SLD - domeny drugiego poziomu (Second Level Domains)

Ze względu na zastosowanie:

  1. Domeny globalne
  2. Domeny krajowe
  3. Domeny funkcjonalne
  4. Domeny regionalne

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.