Dlaczego warto wybrać domeny regionalne?

Jeśli prowadzisz firmę lokalną domeny regionalne są dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Dzięki nim podkreślisz miejsce, gdzie Twoja firma operuje, przez co potencjalni klienci łatwiej będą mogli odszukać Twoją ofertę. Domeny te utworzone dla wielu miast, regionów oraz województw, co daje szeroki wybór i możliwość dobrania najlepszej dla siebie: krótkiej i łatwej do zapamiętania.

Wskaż obszar działalności

Jeśli działasz lokalnie, prowadzisz mały biznes - domena regionalna jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Dzięki odpowiednio dobranej domenie Klient od razu pozna obszar Twojego działania. Posiadasz warsztat samochodowy? Prowadzisz restaurację? Twój klient jest tuż obok Ciebie. Dzięki domenie regionalnej szybko znajdzie Ciebie i Twoją firmę w swojej okolicy.

Zdobądź idealny adres www

Większość interesujących nazw już dawno została zarejestrowana, a przez to coraz trudniej utworzyć domenę swoich marzeń. Jeśli jednak sięgniesz po domeny regionalne odkryjesz, że...

Obniż koszty

Domeny regionalne mają niższe ceny od domen ogólnych. Ceny są dostosowane do małych przedsiębiorstw, dzięki czemu promocja w Internecie jest dostępna dla każdego. Rejestruj już za 3,95 zł netto. Cena netto 39 ,99 3 ,95

Zaufali nam

Daj się zainspirować!

waw.pl – najchętniej rejestrowaną domeną regionalną

waw.pl – najchętniej rejestrowaną domeną regionalną

Domeny regionalne dostępne są dla miast i województw. Posiadając ten typ adresu, z jednej strony kierujesz komunikat do konkretnego odbiory - wiesz, kim są Twoi potencjalni klienci, z drugiej zaś - określasz zasięg działania.

Czytaj dalej >>
Domeny regionalne. Kiedy wybrać?

Domeny regionalne. Kiedy to najlepszy wybór

Prowadzisz lokalny biznes? Sprzedajesz bądź wykonujesz usługi na konkretnym obszarze? Zastanawiasz się, jaka domena będzie właściwa dla Ciebie. Czy domena .pl to zawsze najlepszy wybór? Przeczytaj kiedy sięgnąć po domenę regionalną.

Czytaj dalej >>
Jak stworzyć nazwę domeny. 5 rodzajów nazw domen

Jak stworzyć nazwę domeny. 5 rodzajów nazw domen

W ostatnim artykule pisaliśmy o tworzeniu nazwy firmy. W tym skupimy się nad wyborem nazwy domeny. Jeśli akurat zastanawiasz się nad nazwą swojej domeny dobrze trafiłeś. Jak stworzyć odpowiednią nazwę?

Czytaj dalej >>

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.