Domena .BG to krajowa domena Bułgarii - państwa w południowo-wschodniej Europie, na Bałkanach. Od 2007 r. Bułgaria jest członkiem Unii Europejskiej, a cyrylica trzecim alfabetem Unii.

Bułgaria należy do krajów rozwijających się, a prywatny sektor odpowiada tu za 80% PKB.

Cennik domen .bg

Domena (Bulgaria) 1 rok
.bg 599,99 zł599,99 zł

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Nie

Wymogi przy rejestracji domeny!

  • Procedura rejestracji domeny wymaga przesłania do rejestratora w Bułgarii wniosku drogą pocztową.
  • We wniosku muszą być dołączone dokumenty takie jak:
  • dla osób fizycznych – podpis uwierzytelnionym notarialnie wniosek + kopia dokumentu tożsamości
  • dla firm/organizacji – na wniosku muszą podpisać się osoby reprezentujące firmę, bądź osoby upoważnione, powinna znaleźć się pieczątka firmy bądź być wydrukowany na papierze firmowym + kopie wpisu do KRS lub ewidencji przedsiębiorstw
  • Jeżeli nazwa domeny jest zgodna z nazwą firmy/znakiem towarowym firmy może poprosić rejestratora o wydanie tzw. nazwy chronionej. Aby uzyskać taką nazwę należy do wniosku dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do nazwy
  • Rejestr dopuszcza rejestracje domeny ze znakami narodowymi, które są napisane w całości w cyrylicy i zawierają jeden ze znaków, który można wyraźnie odróżnić od jego odpowiednika w alfabecie łacińskim ( do wyboru: б, г, д, ж, и, й, л, п, ф, ц, ч, ш, щ, ъ, ь, ю, я)

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.