Domena .COM.TR to domena komercyjna Turcji – państwa powstałego po I wojnie światowej na gruzach Imperium Osmańskiego. Kraj ten jest jedną z dwudziestu największych gospodarek świata. Turcja jest największym producentem orzechów laskowych, fig i moreli i jednym z pięciu największych producentów soczewicy, cebuli, tytoniu, pomidorów, oliwek i wielu innych owoców i warzyw. Najszybciej rozwijającą się gałęzią gospodarki jest jednak turystyka. Turcja jest w czołówce najczęściej odwiedzanych państwa na świecie.

Cennik domen .com.tr

Domena (Turkey) 1 rok
.com.tr 599,99 zł599,99 zł

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Tak
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Tak

Wymogi przy rejestracji domeny!

Informacje dla firm zagranicznych posiadających znak handlowy lub nazwę firmy:

  • Wnioski o rejestracje przez osoby prawne muszą zawierać poświadczenie, że firma posiada znak handlowy na nazwę do jakiej stara się o domenę lub nazwa ta jest jej nazwą firmową.
  • Firmy zagraniczne muszą udowodnić, że prowadzą działalność w Turcji lub utrzymują stosunki biznesowe z firmą posiadającą siedzibę w Turcji i przedstawić dokumenty, które tego dowiodą jak np. umowa franchisingowa, umowa o dystrybucję, etc.
  • Dodatkowe dokumenty nie są wymagane jeśli znak handlowy jest zarejestrowany w International Trademark System (WIPO) z kodem kraju "TR" lub jeśli jest zatwierdzony przez Turecki Instytut Patentowy.

Informacje dla osób fizycznych znajdujących się w Turcji:

  • Aby zarejestrować domenę imię-nazwisko.com.tr należy przedstawić kopię świadectwa identyfikacyjnego.
  • Jeśli domena nie jest identyczna z nazwiskiem podanym w świadectwie należy przedstawić kopię dowodu osobistego lub kopia strony internetowej zawierająca numer identyfikacyjny.

Informacje dla firm i organizacji zlokalizowanych w Turcji:

Jeden z poniższych trzech dokumentów jest wymagany:

  • jeden z certyfikatów od izby handlowej: "Certyfikat Działania", "Certyfikat Rejestracji Handlowej", "Kopia Rejestracji w Rejestrze" lub reklama opublikowana przez turecki rejestr handlowy
  • "Certyfikat Rejestracji Znaku Handlowego" lub "Certyfikat Złożenia Podania o Znak Handlowy " w tureckim instytucie patentowym
  • "Certyfikat Wpisu " lub "Wyciąg z Rejestru Handlowego " pobrany od izby rzemieślników tureckich

Ponadto: W pewnych sytuacjach podanych poniżej Twoja nazwa może trafić na listę z uwagami na okres 6 miesięcy:

  • Domeny rejestrowane pod pewnymi warunkami z adnotacją “może być odrzucona w późniejszym terminie”:
  • Wzajemna rejestracja nazwy domenowej dla dwóch firm
  • domeny zarejestrowane na podstawie podania o znak Handlowy
  • skróty
  • domeny zawierające zwroty obcojęzyczne mające znaczenie takie jak nazwy już zarejestrowane
  • Wnioski złożone przez osoby zarejestrowane w rejestrze zawodowym,
  • Nie-czasopisma (np. książki),
  • Domeny, które zawierają fragment znaków handlowych złożonych z więcej niż jednego słowa.

Lista z uwagami służy do informowania i zbierania uwag od osób trzecich i organizacji. W przypadku, gdy nie ma przeciwwskazań nazwa domeny zostanie przydzielona do wnioskodawcy.

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.