Domena .de należy do krajowych domen najwyższego rzędu i jest przypisana do Niemiec. Wprowadzona została w 1986 roku i jest najczęściej rejestrowaną domeną krajową na świecie. Obecnie jest już ponad 14 milionów rejestracji adresów internetowych w domenie .de. Dostępna jest zarówno dla firm jak i osób prywatnych. Wybierając domenę .de możesz stworzyć sklep internetowy, stronę pokazującą usługi, bądź pokazać swoje portfolio.

W domenie .de powstało szereg nazw cieszących się niesłabnącą popularnością. Pod adresem .de znajdziesz popularne witryny, jak np.: google.de, amazon.de i ebay.de. Około 97% ludności w Niemczech ma dostęp do sieci. Oznacza to, że blisko 80 milionów zamieszkujących w Niemczech korzysta z internetu. Co więcej, niemal połowa stron internetowych na świecie powstaje w oparciu o system zarządzania treścią (CMS). Ilość ta stale rośnie. W Niemczech jednym z najbardziej popularnych jest Typo 3 – CMS.

Cennik domen .de *

Domena (Germany) 1 rok
.com.de 199,99 zł199,99 zł
.de 399,99 zł99,99 zł
* ceny odnowieniowe * ceny standardowe

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Nie

Wymogi przy rejestracji domeny!

UWAGA! Delegacja domeny na serwery DNS wymaga poprawnej konfiguracji hostów. Przed wydelegowaniem domeny, zalecane jest zweryfikowanie poprawności ich konfiguracji za pomocą narzędzia udostępnionego przez Rejestr: https://www.denic.de/en/service/tools/nast/

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .de

Jak zarejestrować domenę .de?

W celu zarejestrowania domeny .de przejdź na stronę i sprawdź jej dostępność. Wpisz w pasku wyszukiwarki adres, który chcesz zarejestrować. Sprawdź dostępność nazwy (nazw). Gdy domena będzie dostępna, dodaj ją do koszyka, a następnie dokonaj formalności. W przypadku gdy domena ma już swojego abonenta, zobaczysz nasze propozycje domen wolnych do rejestracji. Rejestracja domen .de odbywa się na okres od 1 do 10 lat. Kiedy okres abonamentowy będzie zbliżał się ku końcowi, możesz zlecić odnowienie domeny. Nazwa domeny została zarejestrowana? Świetnie! Potrzebujesz teraz hosting, aby twoja strona była widoczna oraz certyfikat SSL. W ten sposób zadbasz o bezpieczeństwo Klienta.

Jakie wymogi należy spełnić przy rejestracji domeny .de?

DENIC, czyli Rejestr domeny .de może zażądać od właściciela prawidłowego kontaktu administracyjnego (bez skrytki pocztowej) znajdującego się na terenie Niemiec (lokalny kontakt administracyjny). Dodatkowo, delegacja domeny na serwery Domain Name System wymaga poprawnej konfiguracji hostów. Przed wydelegowaniem domeny, zweryfikuj ich konfigurację. Możesz to zrobić bezpośrednio na stronie Rejestru.

Jaka jest domena niemiecka?

Domena niemiecka jest pierwszym wyborem osób i firm związanych z rynkiem naszych zachodnich sąsiadów. Domena .de znajduje się w kręgu zainteresowań przedsiębiorców i osób prywatnych prowadzących działalność na terenie Niemiec bądź związanych z tym obszarem. Dedykowana domena .de wzbudzi zaufanie niemieckojęzycznej społeczności i zachęci ich do kontaktu z Twoją ofertą.

Jak przetransferować domenę .de?

Transfer domeny .de polega na przeniesieniu usługi od swojego obecnego operatora do nowego. W celu przetransferowania domeny .de do Domeny.pl w pierwszej kolejności należy uzyskać od swojego obecnego operatora kod authinfo. Następnie przejść na stronę Transfer domen i podać adres domeny, która ma być przetransferowana wraz z uzyskanym wcześniej kodem authinfo. Na adres e-mail przypisany dla tej domeny wyślemy do Ciebie wiadomość z prośbą o potwierdzenie linku. Po dokonaniu tej czynności, domena zostanie przetransferowana do nas.

Jak skonfigurować serwery dns na potrzeby zarejestrowania domeny .de?

W celu rejestracji domen .de upewnij się, że serwery są poprawnie skonfigurowane. Pomoże Ci w tym narzędzie udostępnione przez DENIC, czyli Rejestratora domeny .de. Znajdziesz go na stronie Rejestru.

de - co to za skrót?

De to kod przypisany do Niemiec. To skrót używany dla określenia i identyfikacji państw członkowskich Unii Europejskiej. DE jest skrótem od Deutschland (Niemcy). Znajduje również zastosowanie w przypadku domeny internetowej Niemiec. Skrót jest także używany jako kod internetowy naszych zachodnich sąsiadów. To krajowa domena najwyższego rzędu przypisana do Niemiec.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.