Domena .es to domena krajowa Królestwa Hiszpanii – państwa w Europie, w skład którego wchodzą też Wyspy Kanaryjskie, enklawy w Afryce oraz liczne wyspy na Morzu Śródziemnym. Pierwsza rejestracja z domeną hiszpańską miała miejsce w 1988 roku. Dzisiaj liczba adresów internetowych z .es zbliża się do 2 milionów witryn. Najpopularniejszymi adresami z .es są: google.es, elmundo.es i amazon.es. Domena .es ta bywa stosowana do tzw. tricków domenowych, najczęściej w języku angielskim, gdzie ostatnie dwie litery słów kończących się na -es zastępowane są domeną. Domenę .es stosuje między innymi iTun.es.

Hiszpania jest dziewiątą potęgą gospodarczą świata. Kraj ten kojarzący się z plażami, wzmożoną turystyką i rozwiniętą kulturą, utrzymuje się jednak głównie z przemysłu, w tym motorowego.

Hiszpania jest członkiem Unii Europejskiej od 1986 roku, a także państwem członkowskim NATO (od 1999 roku).

Warto zaznaczyć, że ok. 93% społeczeństwa ma dostęp do internetu. Oznacza to, że z sieci korzysta ponad 42 miliony osób zamieszkujących Hiszpanię. Popularnym medium społecznościowym w Hiszpanii jest Instagram. Hiszpania zajmuje 5 miejsce pod względem użytkowania.

Cennik domen .es *

Domena (Spain) 1 rok
.com.es 499,99 zł98,00 zł
.es 499,99 zł98,00 zł
.nom.es 399,99 zł98,00 zł
.org.es 399,99 zł98,00 zł
* ceny odnowieniowe * ceny standardowe

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Nie

Wymogi przy rejestracji domeny!

  • Osobą kontaktową podaną jako administracyjny, techniczny i rozliczeniowy kontakt musi być rzeczywista osoba.
  • Od 2010 r. nie ma już możliwości zmiany danych kontaktowych właściciela domeny przez rejestratora.
  • Można podać od 2 do 7 serwerów nazwy.
  • Adres email właściciela domeny i kontakt administracyjny można zmienić tylko poprzez bezpośredni kontakt z rejestratorem.

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .es

Jak zarejestrować domenę .es?

Aby zarejestrować domenę .es - domenę internetową Hiszpanii wejdź na stronę i wpisz interesujący Cię adres. Jeżeli domena jest dostępna, dodaj ją do koszyka i przejdź do realizacji zamówienia. Pamiętaj, że rejestracja domeny .es wiąże się ze spełnieniem dodatkowych wymogów.

Jakie wymogi należy spełnić przy rejestracji domeny .es?

W celu rejestracji domeny .es należy pamiętać o spełnieniu kilku warunków: - Osobą kontaktową widniejącą jako kontakt administracyjny, techniczny i rozliczeniowy musi być osoba fizyczna (nie prawna). - Adres e-mail właściciela domeny i kontakt administratora może zostać zmieniony tylko przez odpowiednią osobę kontaktową bezpośrednio w rejestrze.

Kiedy wybrać domenę internetową Hiszpanii?

Wybierz domenę internetową Hiszpanii i zapewnij sobie wolną domenę już teraz. Domena Hiszpanii sprawdzi się podczas ekspansji działalności. Docierając na nowe rynki zbytu, dedykowana domena .es wzbudzi sympatię i zaufanie hiszpańskiej społeczności.

Jak przetransferować domenę .es?

Chcesz przenieść domenę hiszpańską .es do Domeny.pl? Zrobisz to szybko i wygodnie online. Wystarczy, że od swojego obecnego operatora uzyskasz kod authinfo. Następnie wejdź na stronę Transferu domen i wpisz nazwę swojej domeny, którą chcesz przenieść oraz przypisany do niej kod autoryzacyjny. Pozostanie potwierdzenie wyboru. Na Twój adres e-mail przypisany do domeny wyślemy link. W celu potwierdzenia transferu domen, przejdź do swojej skrzynki e-mail i potwierdź transfer. Po dokonaniu tej czynności domena zostanie przetransferowana do nas.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.