Domena .FR to domena krajowa Francji – państwa o największej powierzchni w Unii Europejskiej, w którego skład wchodzą też terytoria zamorskie rozmieszczone na całym świecie. „Sześciokąt” – jak mówią o swoim kraju Francuzi - to piąty najlepiej rozwinięty kraj świata, członek G8, jedno z najpotężniejszych państw.

Domena .FR powstała w 1986 roku. Z rozszerzeniem tym zarejestrowano już ponad 4 miliony adresów internetowych. Od grudnia 2016 roku możliwość rejestracji jest otwarta dla wszystkich posiadających adres na terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, Islandii lub Liechtensteinu. Z kolei od 2004 roku wszystkie strony korzystające z domeny .FR są archiwizowane przez Bibliothèque nationale de France.

Cennik domen .fr

Domena (France) 1 rok
.fr 199,99 zł199,99 zł

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Nie

Wymogi przy rejestracji domeny!

  • Kontakt techniczny nie może być identyczny z kontaktem do Właściciela.
  • Kontakt do Właściciela i kontakt administracyjny muszą być aktualne i działające. W związku z tym należy podać ważny numer telefonu i adres e-mail.
  • Kontakt do Właściciela i Administratora muszą posiadać adres na terenie Unii Europejskiej oraz takich państw jak: Islandia, Liechtenstein, Norwegia, Szwajcaria,Wyspy Alandzkie, Gwadelupa, Francuska Gujana, Martynika, Reunion, Francuskie Terytoria Południowe i Antarktyczne, Majotta, Polinezja Francuska, Nowa Kaledonia, Saint-Pierre i Miquelon, Wallis i Futuna.

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .fr

Jak zarejestrować domenę .fr?

W celu rejestracji domeny .fr i stworzeniu z nią strony internetowej przejdź na stronę i wpisz adres. Jeżeli domena będzie wolna dodaj ją do koszyka i przejdź do finalizacji zamówienia. Pamiętaj, iż rejestracja domeny .fr objęta jest dodatkowymi wymogami.

Rejestracja domeny .fr - o czym należy pamiętać?

W celu rejestracji domeny .fr należy pamiętać o spełnieniu kilku warunków: - Kontakt techniczny musi się różnić od kontaktu z właścicielem. - Zarówno właściciel jak i kontakt administracyjny wymagają lokalnego adresu w Unii Europejskiej. - Serwery nazw dla domen .fr muszą być poprawnie skonfigurowane przed faktyczną rejestracją.

Kiedy wybrać domenę internetową Francji?

Wybierz domenę internetową Francji, aby jeszcze ściślej odpowiadać na potrzeby rynku francuskiego. Stwórz stronę dedykowaną temu rynkowi. Zdobądź w ten sposób zaufanie i wiarygodność. Stwórz skrzynki pocztowe do obsługi francuskich kontrahentów. Wybierz domenę, również po to, aby zabezpieczyć swoją markę na rynku francuskim, a samą domenę przekieruj na główny adres Twojej strony.

Jak przetransferować domenę .fr?

Aby przetransferować swoją domenę .fr do Domeny.pl możesz to zrobić szybko i sprawnie w 3 krokach. Po pierwsze uzyskaj od swojego obecnego operatora kod authinfo. Następnie posiadajc kod, wejdź na stronę Transferu domen i podaj potrzebne informacje (nazwa domeny, kod authinfo). W kroku trzecim - na przypisany do domeny adres e-mail wyślemy Ci link, który należy kliknąć. Zaloguj się na swoje konto mailowe i potwierdź zmianę. Domena zostanie przetransferowana.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.