Domena .nl to domena krajowa Królestwa Niderlandów (do 2020 roku występującego pod nazwą Holandia). Początkowo, jako ccTLD Holandii, na rynek rejestracji trafiła w 1986 roku. Od samego początku rozszerzenie Holandii cieszyło się ogromną popularnością.

Obecnie (Holandia zmieniła nazwę na Niderlandy) .nl rozszerzenie należące do Niderlandów jest jedną z najczęściej rejestrowanych domen krajowych na świecie. Ilość domen .nl wzrasta dynamicznie. Liczba witryn w domenie .nl sięga rzędu ponad 5 milionów adresów. Domena .nl jest jedną z pierwszych ccTLD rejestrowanych poza Stanami Zjednoczonymi. Najpopularniejsze nazwy domen w adresie .nl to: google.nl, nu.nl i marktplaats.nl. Z dniem 1 stycznia 2020 roku Niderlandy zastąpiły nazwę Holandia. Niderlandy są szesnastą gospodarką świata, trzecim eksporterem żywności. To także członek Unii Europejskiej, ONZ i NATO. Kraj ten słynie z dużej ilości wiatraków, oraz z uprawy tulipanów. Popularnym środkiem lokomocji jest rower. Szacuje się, że rowerów jest tutaj dwa razy więcej niż samochodów. Najbardziej znane firmy holenderskie to Shell, DAF Trucks, Nationale-Nederlanden czy Philips.

Cennik domen .nl *

Domena (Netherlands) 1 rok
.co.nl 199,99 zł199,99 zł
.nl 399,99 zł129,99 zł
* ceny odnowieniowe * ceny standardowe

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Tak

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .nl

Jak zarejestrować domenę .nl?

Rejestracja domeny .nl odbywa się w 3 prostych krokach:

  1. Przejdź na stronę rejestracji i wpisz nazwę domeny, którą chcesz zarejestrować i upewnij się, że jest dostępna.
  2. Dodaj wybraną domenę do koszyka.
  3. Przejdź przez formalności rejestracji domeny. Adres zostanie zarejestrowany.

Jakie wymogi należy spełnić przy rejestracji domeny .nl?

Domena .nl jest dostępna na standardowych zasadach. W przypadku domeny .nl nie ma dodatkowych wymogów do spełnienia.

Kiedy wybrać domenę internetową Niderlandów?

Wybierz .nl, jeżeli to właśnie z tym rynkiem zamierzasz związać się biznesowo. Rejestracja domeny .nl zapewni Ci większą wiarygodność i zaufanie tamtejszej społeczności. Rejestracja domen w oparciu o kraj, w którym operujesz zwiększa zaufanie i wzmacnia lojalność lokalnej społeczności. W przypadku wyboru domen .nl zbudujesz personalizowaną witrynę, założysz skrzynkę pocztową w oparciu o którą będziesz w stanie prowadzić komunikację z tamtejszą społecznością.

Jak przetransferować domenę .nl?

Chcesz przenieść domenę .nl do nas? Wykonaj transfer domeny. Zrobisz to w zaledwie chwilę całkowicie online. Wystarczy, że wejdziesz na stronę transfer domen i uzupełnisz wymagane pola. Podaj adres domeny, którą chcesz przetransferować oraz kod authinfo. Kod uzyskasz od swojego obecnego operatora. Następnie na adres e-mail, który jest powiązany z tą domeną, podeślemy Ci wiadomość z linkiem potwierdzenia. Klikając w niego, potwierdzasz chęć przeniesienia domeny .nl.

Jaka jest domena Holandii (Niderlandów)?

Domena Holandii jest jednym z najczęściej wybieranych rozszerzeń krajowych. Adres strony internetowej zbudowany w oparciu o holenderskie rozszerzenie sprawi, że nadasz zasięg swojej oferty i wzbudzisz zaufanie lokalnej społeczności.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.