Domena internetowa .no to krajowe rozszerzenie Królestwa Norwegii – drugiego najsłabiej zaludnionego i drugiego najbogatszego państwa w Europie. Według National Geographic norweskie fiordy to największa na świecie atrakcja turystyczna. Norwegia w rankingu "Doing Business", oceniającym łatwość prowadzenia biznesu dla podmiotu gospodarczego zajęła miejsce w pierwszej dziesiątce. Rozwijając swój biznes, nie zapomnij o wykorzystaniu narzędzia, jakim jest niewątpliwie strona internetowa. Wykorzystaj potencjał domeny norweskiej.

Najpopularniejsze domeny .no to: google.no, vg.no i finn.no.

Cennik domen .no

Domena (Norway) 1 rok
.co.no 249,99 zł249,99 zł
.no 599,99 zł599,99 zł

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Tak

Wymogi przy rejestracji domeny!

  • Organizacje z siedzibą w Norwegii i będące tu zarejestrowane mogą posiadać do 100 nazw domen na właściciela.
  • Nazwy mogą być rejestrowane przez osoby prywatne spełniające poniższe wymogi:
  • Domeny mogą być rejestrowane przez osoby prywatne spełniające poniższe wymogi: Aplikant musi być pełnoletni, być zarejestrowany w Folkeregisteret, być obywatelem Norwegii i posiadać na jej terenie adres korespondencyjny. Osoba prywatna może posiadać do 5 domen z końcówką .NO. Osoby prywatne mogą posiadać także do 5 domen z geograficzną końcówką, do której należą i do 5 domen z priv.no.
  • Minimalnie 2 serwery nazwy (Bez DNS-Sec).
  • Kontakt administracyjny musi być do mieszkańca Norwegii przy czym musi on być pracownikiem lub w inny sposób być zaangażowany w działanie firmy, która chce zarejestrować nazwę.

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .no

Jak zarejestrować domenę .no?

Rozszerzenie .no zarejestrujesz w 3 prostych krokach. Jeżeli spełniasz warunki przedstawione powyżej (dla firm, dla osób fizycznych) sprawdź czy interesująca Cię nazwa domeny jest wolna. Pamiętaj, że adres może mieć minimalnie 3 znaki i nie może przekraczać 63 znaków. Cena (opłata) oraz zasady zostaną zweryfikowane po złożeniu zamówienia przez dany podmiot. Dodaj adres z domeną .no do koszyka i sfinalizuj zamówienie. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą, a niezbędne informacje dotyczące ceny i szczegółów otrzymasz na swój adres e-mail. Okres rejestracji dla domeny .no wynosi rok.

Dla kogo domena Norwegii?

Domena .no jest dostępna do rejestracji pod warunkami. Rejestracja jest możliwa dla osób fizycznych i prawnych. Organizacje mające siedzibę w Norwegii i będące tam zarejestrowane mogą maksymalnie posiadać 100 domen. Osoba prywatna, po spełnieniu warunków może posiadać nie więcej niż 5 nazw w domenie .no.

Jak zlecić transfer domen?

Aby dokonać transferu domeny od swojego obecnego operatora do Domeny.pl musisz uzyskać tak zwany kod authinfo. Następnie przejść standardową procedurę zmiany operatora na stronie.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.