Domena .sk należy do domen krajowych najwyższego poziomu i jest przypisana do Słowacji. Dostępna na rejestracji od 1993 roku, kiedy to nastąpił podział ówczesnej Czechosłowacji.

Do tego czasu wspólną domeną dla Słowacji i Czech była .cs. Z rozszerzeniem .cs istnieje ponad 284 tysiące stron internetowych, a ich liczba ciągle wzrasta. Najpopularniejszymi stronami z rozszerzeniem .sk są: google.sk, sme.sk i azet.sk.

Słowacja do 32. Największy kraj produkujący stal na świecie. Od 19 stycznia 1993 r. jest członkiem ONZ, od marca 2004 członek NATO, a niespełna 2 miesiące później została członkiem Unii Europejskiej, Duże znaczenie dla PKB ma turystyka. Niezwykle rozwinięty jest również przemysł motoryzacyjny. W Słowacji swoje zakłady produkcyjne mają największe marki samochodów.

Cennik domen .sk *

Domena (Slovakia) 1 rok
.sk 499,99 zł199,99 zł
* ceny odnowieniowe * ceny standardowe

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Tak

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .sk

Jak zarejestrować domenę .sk?

Aby zarejestrować .sk - domenę internetowej Słowacji przejdź na stronę Domeny.pl i wpisz interesujący Cię adres. Jeżeli wskazany adres będzie wolny, otrzymasz komunikat "Domena jest dostępna". Dodaj ją do koszyka i dokonaj formalności. Po dokonaniu opłaty rejestracyjnej rozszerzenie zostanie aktywowane. Dla domeny .sk okres abonamentowy wynosi 1 rok.

Jakie wymogi należy spełnić przy rejestracji domeny .sk?

Domena Słowacji jest ogólnodostępna dla wszystkich. W przypadku domeny słowackiej nie musisz potwierdzać przynależności do tego kraju. Oznacza to, że rejestracja nazw jest dostępna pod zwykłymi warunkami, a dla domen .sk nie ma dodatkowych warunków do spełnienia.

Kiedy wybrać domenę internetową Słowacji?

Wybierz domenę internetową Słowacji aby budować świadomość marki na tym właśnie rynku. Rozszerzenie .sk będzie także dobrym rozwiązaniem dla zabezpieczenia nazwy. Jeżeli nawet nie planujesz poszerzać obszaru działania w najbliższym czasie, już teraz rejestracja domeny pozwoli Ci zabezpieczyć markę na przyszłość. Zyskasz pewność, że nikt pod takim adresem nie zarejestruje domeny.

Jak przetransferować domenę .sk?

Aby przetransferować domenę .sk do nas, musisz po pierwsze uzyskać kod authinfo. To kod autoryzacyjny przypisany do domeny. Zdobędziesz go od swojego obecnego operatora. Następnie wejdź na stronę transfer domen i podaj go wraz z adresem domeny, którą chcesz przetransferować. W odpowiedzi na zgłoszenie, prześlemy Ci na adres mailowy związany z tą domeną link, który musisz potwierdzić. W celu potwierdzenie transferu domeny musisz potwierdzić maila z prośbą o akceptację zmiany operatora na Domeny.pl.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.