Domena .TV to domena krajowa Tuwalu – państwa wyspiarskiego na Oceanie Spokojnym w Polinezji. Co ciekawe wyspy wchodzące w jego skład są płaskie, nie przekraczają 5 m npm. A wg badań ONZ do 2050 znajdą się pod wodą. Niewielka liczba ludności – bo tylko ok. 10 000 osób – najpewniej przeniesie się na pobliskie wyspy.

Domena Tuvalu powstała w 1996 roku, a liczba adresów z jej udziałem sięga rzędu 500 tysięcy witryn! Najpopularniejszymi adresami internetowymi z rozszerzeniem .tv są: twitch.tv, ustream.tv i flashx.tv

Domena niezwykłą popularność zyskała dzięki projektom multimedialnym. I to właśnie to użycie mocno spopularyzowało domenę .me. Ze względu na dostępność domeny dla wszystkich, spersonalizowane rozszerzenie .tv wykorzystywane jest przez liczne serwisy informacyjno-telewizyjne. Domena .tv chętnie stosowana jest przez telewizje czy kanały w serwisach video jak np. abstrachuje.tv.

Nazwy z domeną .tv mogą rejestrować zarówno osoby fizyczne jak i organizacje z całego świata.

Cennik domen .tv *

Domena (Tuvalu) 1 rok
.tv 399,99 zł149,99 zł
* ceny odnowieniowe * ceny standardowe

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Nie

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .tv

Jak zarejestrować domenę .tv?

W celu rejestracji domeny .tv - domeny internetowej Tuvalu przejdź na stronę i wpisz adres, który chcesz zarejestrować. Jeżeli domena będzie wolna dodaj ją do koszyka. Pozostaje dopełnienie formalności. Domena aktywuje się wraz z uiszczeniem opłaty aktywacyjnej.

Na jaki okres można zarejestrować domenę .tv?

Domenę .tv - domenę internetową Tuvalu można zarejestrowac na okres abonamentowy wynoszący 12 miesięcy. Po tym czasie domenę można odnowić na kolejny rok.

Jak wykorzystać domenę .tv?

Co prawda domena .tv - jest krajową domeną Tuvalu - państwa liczącego 10 000 mieszkańców. Jest dedykowanym rozszerzeniem dla biznesu rynku tuvalskiego. Jednak ogromną popularność domeny zawdzięczamy mediom. Dedykowana końcówka sprawia, że chętnie sięgają po nią stacje telewizyjne, czy portale z materiałami video. Zatem jeśli prowadzisz vloga, bądź dzielisz się przemyśleniami w postaci materiału video, domena .tv jest dla Ciebie.

Jak przetransferować domenę .tv?

Chcesz przenieść domenę do innego operatora, np. do Domeny.pl ? Możesz to zrobić wchodząc na stronę transfer domen. Wystarczy, że wpiszesz nazwę domeny oraz kod authinfo, który zdobędziesz od swojego dotychczasowego operatora. Na adres e-mail przypisany do adresu zostanie wysłana przez nas wiadomość. Zaloguj się i kliknij w link. Tym samym potwierdzisz chęć zmiany operatora.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.