Domena .uk – to domena krajowa Wielkiej Brytanii, w której skład wchodzą Anglia, Walia, Szkocja, Irlandia Północna oraz kilkanaście terytoriów zależnych rozmieszczonych na całym świecie.

Rozszerzenie .uk to jedna z najbardziej popularnych domen na świecie. Zarejestrowano z nią już ponad 10 milionów nazw. Do 2014 r. rejestracja nazw z domeną Wielkiej Brytanii była niemożliwa (przed jej wprowadzeniem możliwa była rejestracja nazw z domeną .uk drugiego rzędu (second level), np. .co.uk). Do czerwca 2019 r. obowiązywała zasada pierwszeństwa dla tych podmiotów, które posiadały już nazwy z domenami .co.uk, .org.uk oraz .me.uk. Obecnie domena jest powszechnie dostępna. Najpopularniejsze nazwy w domenie .uk są: google.co.uk, bbc.co.uk i amazon.co.uk. Wielka Brytania to szósta największa gospodarka na świecie. Jako państwo o gospodarce rynkowej, pod względem, PKB, jest na 3 miejscu w Europie (wyprzedają ją Niemcy i Rosja).

Cennik domen .uk *

Domena (United Kingdom) 2 lata
.co.uk 199,99 zł98,99 zł
.me.uk 199,99 zł98,99 zł
.org.uk 199,99 zł49,99 zł
.uk 199,99 zł199,99 zł
.uk.com 499,99 zł499,99 zł
* ceny odnowieniowe * ceny standardowe

Wymagania

wymagana zarejestrowana działalność gospodarcza na terenie tego kraju? Nie
wymagany lokalny przedstawiciel na terenie tego kraju? Nie

Wymogi przy rejestracji domeny!

  • Liczba serwerów DNS: od 2 do 10
  • Nazwa domeny musi składać się z co najmniej 7 znaków I spełniać poniższe wymogi:
  • Nazwa musi zawierać co najmniej 4 znaki (dowolne), lub
  • Nazwa musi zawierać co najmniej 3 litery (a-z).
  • Wnioskodawca musi posiadać ważny adres na terenie Wielkiej Brytanii (kod kraju GB, GG, JE lub IM).

Z uwagi na ciągłe zmiany w rejestrach wymagania rejestracyjne mogą ulec zmianie.

Cennik rejestracji domen zagranicznych

Poniżej możesz sprawdzić ceny rejestracji domen oraz wymagania poszczególnych rejestrów

Najczęściej zadawane pytania o domenę .uk

Jak zarejestrować domenę .uk?

Aby zarejestrować adres internetowy z domeną .uk - rozszerzeniem Wielkiej Brytanii musisz przejść na stronę i wpisać adres, który chcesz zarejestrować. Jednocześnie sprawdź wymagania, które należy spełnić przy zarejestrowaniu domeny. Po upewnieniu się, że jesteś uprawniony do zarejestrowania usługi, dodaj ją do koszyka i przejdź do kasy. Po dopełnieniu formalności domena brytyjska zostanie aktywowana.

Jakie wymogi należy spełnić przy rejestracji domeny .uk?

Aby przejść do zarejestrowania rozszerzenia upewnij się, że spełniasz poniższe wymogi:

  • Nazwa rejestrującego musi składać się z co najmniej 7 znaków.
  • Nazwa rejestrującego musi zawierać 4 lub więcej znaków (dowolnych) lub musi zawierać co najmniej 3 litery (a-z).

Kiedy wybrać domenę internetową Wielkiej Brytanii?

Wybierz rozszerzenie internetowe Wielkiej Brytanii jeśli to właśnie z tym rynkiem jesteś związany biznesowo i kreuj wizerunek profesjonalnego partnera biznesowego. Komunikuj usługi, poszerzaj grono swoich klientów, dzięki wiarygodnej obecności w sieci. Prowadź aktywnie sprzedaż swoich produktów czy usług. Profesjonalna witryna internetowa pozwoli precyzyjnie dotrzeć do Twojej grupy docelowej. Dodatkowo, zabezpieczając ją certyfikatem SSL potwierdzisz najwyższe standardy bezpieczeństwa.

Jak przetransferować domenę .uk?

Transfer domeny zlecisz online. Domenę .uk można przenieść do Domeny.pl w 3 prostych krokach:

  1. Podaj u swojego obecnego operatora IPS-TAG należący do nas (nasz kod to PDR-IN).
  2. Przejdź na stronę transfer domen i uzupełnij wymagane pola.
  3. Podając operatorowi IPS-TAG i jednocześnie potwierdzając chęć przetransferowania domeny, rozpoczniesz proces.

Jaki jest minimalny okres rejestracji domeny .uk?

Rozszerzenie .uk możesz zarejestrować na okres abonamentowy wynoszący 2 lata.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.