Domena .storeteraz tylko
19 ,00 zł netto / rok *

Cena standardowa. Nie obejmuje domen Premium.

WAŻNE! Część domen znajduje się w puli domen Premium, których cena rejestracji jest wyższa od standardowej. Wycena takiej domeny następuje w momencie podjęcia próby jej rejestracji. Gdy rejestr wskaże nam cenę, skontaktujemy się z Tobą. Wtedy dopiero podejmiesz decyzję, czy chcesz dokonać rejestracji.

* Cena za 1 okres rozliczeniowy. Koszt odnowienia na kolejny rok wynosi 329,99 zł netto.

Nowa domena .store przeznaczona jest dla wszystkich osób i firm działających w branży e-commerce i świecie sprzedaży. Z każdym dniem ilość firm wzrasta, dlatego wyróżnij się na tle konkurencji i zadbaj o wizerunek swojej firmy. Z rozszerzeniem .store Twój adres będzie wyjątkowy i każdy potencjalny klient go łatwo zapamięta, a dzięki temu szybciej odnajdzie w sieci.
Co więcej zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Verisign klikalność stron, których adresy zawierają keywordy jest znacznie wyższa od tych, które ich nie posiadają. Zadbaj o swój sklep aby sprzedaż w nim cały czas rosła. Użyj nowego rozszerzenia, wybierz nazwasklepu.store i wyprzedź konkurencję.
Ta domena będzie idealnym wyborem dla:
  • właścicieli sklepów internetowych
  • firm zajmujących się handlem i dystrybucją własnych produktów
  • blogerów
  • właścicieli firm sprzedających ekskluzywne produkty
Sprawdź więcej nowych domen!

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.