Chcesz wiedzieć ile możesz
zarobić na swojej domenie?
Usługa „Wycena domen” pozwoli
Ci poznać jej wartość.
zobacz »
Poczekaj!
Już za chwilę zobaczysz wyniki wyszukiwania…

POZYSKAJ KLIENTÓW W Europie

Uruchom dedykowaną stronę z rozszerzeniem Eu

Wybierz domenę .eu samą lub w pakiecie

 Eu

Regulamin

nettorok

Cena regularna

{{ prod.selected.periods.old_price + ' / rok' }}

Hosting MINI

Powierzchnia dyskowa: 60 GB, transfer: bez limitu, własne konto pocztowe: bez limitu, aliasy e-mail: bez limitu, utrzymanie subdomen: bez limitu, utrzymanie własnej domeny: bez limitu, bezpłatna baza MySQL x25, bezpłatna baza PostgreSQL x5, manager plików: tak, konto FTP: bez limitu, autoinstalator aplikacji: tak.

Certyfikat SSL

Wybór pakietu z Certyfikatem SSL pozwala aktywować jeden certyfikat SuperFastSSL dla dowolnie wybranej domeny na okres jednego roku. Jest to certyfikat walidacji DV (Domain Validated) i wystawiany jest na podstawie weryfikacji praw do domeny. Weryfikacja polega np. na wysłaniu na adres email (np.: admin@nazwadomeny.pl) wiadomości z linkiem do zatwierdzenia.

SiteLock

Niezwykle skuteczne narzędzie w walce ze złośliwym oprogramowaniem. Codziennie skanuje stronę WWW w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania, a w przypadku jego wykrycia natychmiast je usuwa, zanim stanie się ono przyczyną poważnych problemów. Daje pełną widoczność zmian, które mają miejsce na stronie - informuje o każdej modyfikacji pliku.

Kreator stron Webster+

Wyjątkowo intuicyjne narzędzie do samodzielnego tworzenia stron internetowych online. Daje możliwość stworzenia dowolnej liczby stron w ramach jednego konta. Oferuje mnóstwo funkcji takich jak np. możliwość instalacji Google Analytics, czy stworzenia sklepu internetowego.

Co powoduje, że domena .eu wpływa na wzrost sprzedaży?

Większa rozpoznawalność

Większa rozpoznawalność

Więcej ludzi na świecie wie gdzie znajduje się Europa, niż orientuje się gdzie leży Polska. .EU daje jasny sygnał jaki jest obszar Twojej działalności

Europejska jakość

Europejska jakość

.EU pozwala zbudować skojarzenia pomiędzy Twoją firmą a wysoką europejską jakością. Może to być wyjątkowo pomocne przy współpracy z firmami azjatyckimi

Wspólny rynek

Wspólny rynek

.EU wskaże Twoim partnerom z Unii Europejskiej, że i Twoja firma działa na wewnątrzwspólnotowym rynku, przez co wymiana handlowa z Tobą jest prostsza

Jak zakup domeny .eu wpływa na biznes?

Poznaj historię innych:

Bajo

BAJO to polska rodzinna firma zabawkarska, założona w 1993 roku przez architekta i designera, Wojciecha Bajora. Manufaktura wytwarza zabawki w ramach zrównoważonego ekologicznie procesu produkcyjnego, na podstawie własnego, oryginalnego wzornictwa.

Strona bajo.eu umożliwia firmie promocję jej produktów na wielu rynkach. “Chociaż sprzedajemy nasze produkty na całym świecie, to UE pozostaje naszym głównym rynkiem zbytu… BAJO zabawki są projektowane i produkowane w oparciu o wymagające unijne normy oraz przepisy.

www.bajo.eu
Kamionna, Polska

Baby Design

Marka Baby Design, jako lider w sprzedaży produktów dziecięcych na rynku polskim, obecna jest także w większości krajów centralnej i wschodniej Europy i koncentruje się aktualnie na ekspansji na pozostałe rynki europejskie. Celem zapewnienia sobie lepszego dostępu do rynku i dla wygody swoich klientów, Baby Design Group uruchomiło stronę babydesign.eu, która zapewnia firmie obecność w Internecie.

“Jesteśmy postrzegani jako solidna marka z szerokim wachlarzem asortymentu. Dzięki adresowi .eu komunikujemy jasno, że jakość i bezpieczeństwo pozostaje naszym priorytetem, ponieważ nasze produkty, jako unijne, spełniają wszelkie normy i standardy UE.”

Tylko w roku 2013 babydesign.eu odnotowało ponad 130 000 unikalnych użytkowników i ponad 990 000 wizyt na stronach.

www.babydesign.eu
Poczesna, Polska

Promod

Promod to firma o zasięgu ogólnoeuropejskim, w związku z czym wybór domeny internetowej był oczywisty: “Nazwa domeny Promod.eu jest niezwykle wymowna w kontekście naszej obecności na rynku europejskim. Mamy swoje sklepy w każdym europejskim kraju. W związku z tym posiadanie osobnego sklepu internetowego w każdym kraju, w języku danego kraju, byłoby dla nas zbyt skomplikowane. A zatem to świetne rozwiązanie kompromisowe.”

“Uważam, że to bardzo ważne, ponieważ jesteśmy firmą międzynarodową, mamy międzynarodową markę, dlatego niezbędne jest podkreślenie naszej międzynarodowości poprzez posiadanie europejskiej witryny internetowej."

www.promod.eu
Francja

Andreola

Andreola to firma winiarska. Winna kultura, którą reprezentuje Andreola jest naznaczona pasją tych, którzy w trudzie dbają i uprawiają winorośle.

Andreola produkuje jedne z najlepszych odmian win Prosecco i aby rozszerzyć zakres swego oddziaływania oraz zyskać międzynarodowe uznanie, firma zdecydowała się na wybór europejskiego adresu internetowego .eu.
“Wybraliśmy adres .eu aby dać Andreoli natychmiastową możliwość zaprezentowania się na arenie międzynarodowej.”

www.andreola.eu
Treviso, Włochy

Co zyskujesz wybierając domenę .EU?

Możliwość pozyskania nowych klientów z państw europejskich

Większe zaufanie Klientów do Twojej marki, dzięki jasnej informacji, że prowadzisz firmę międzynarodową zgodnie z europejskimi standardami handlowymi

Niezwykle skuteczną ochronę danych Klientów poprzez zabezpieczenie protokołem DNSSEC oraz usługą Registry Lock (Blokada Nazwy Domeny)

Większą widoczność w sieci, dzięki możliwości stosowania jednej domeny dla wielu krajów

Zarejestrowałeś domenę .EU. co dalej?

Nie posiadam Klientów za granicą
Chcę ich pozyskać

  • Najważniejszym krokiem jest przygotowanie strony www w kilku wersjach językowych. Chcąc zachować dużą widoczność w internecie domeny .eu, warto rozszerzenie językowe dodać w formie katalogu w domenie głównej np. https//twojadres.eu/de.

  • Następnie musisz zadbać o to, aby w krajach w których chcesz pozyskać Klientów, Twoja strona www wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. W tym celu zatrudnij profesjonalną agencję lub jeśli posiadasz odpowiednią wiedzę, samodzielnie rozpocznij działania pozycjonujące.

  • Przetestuj Google Adwords – samodzielnie lub zlecając to agencji SEM, przygotuj kampanię dopasowaną do odbiorców danego kraju i sprawdź jakie efekty przyniesie.

  • Wykorzystaj buzz marketing do promowania firmy. Na forach branżowych i tematycznych wspominaj o swojej marce i produktach, tak, aby zainteresować potencjalnych Klientów, tym samym rozpowszechniając informacje o swojej firmie.

  • Prowadź bloga i media społecznościowe nie tylko w języku polskim, ale również angielskim, abyś mógł zainteresować nimi również Klientów zagranicznych. 

  • Reaguj na zagraniczne wydarzenia, śledź wypadające święta, obchody i uroczystości, aby móc dopasować swoją ofertę i promocje nie tylko do klientów krajowych, ale również europejskich.

Posiadam część Klientów za granicą
Chcę zwiększyć ich liczbę

  • Przekieruj dotychczasowe wersje językowe strony na nową domenę .eu, najlepiej konsultując się ze specjalistą SEO, aby Twój biznes nie ucierpiał na spadku pozycji.

  • Zadbaj o to, aby nowa domena zaczęła się wyświetlać na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania w poszczególnych krajach europejskich. W tym celu zatrudnij profesjonalną agencję lub jeśli posiadasz odpowiednią wiedzę, rozpocznij działania pozycjonujące.

  • Jeśli korzystasz z Google Adwords pamiętaj, aby przekierować odbiorców na nową domenę.

  • Wykorzystuj buzz marketing do promowania swojej nowej domeny. Na forach branżowych i tematycznych wspominaj o swojej marce i produktach, tak, aby zainteresować potencjalnych Klientów, tym samym rozpowszechniając informacje o nowym adresie www.

  • Jeśli jeszcze tego nie robisz, to prowadź bloga i media społecznościowe nie tylko w języku polskim, ale również angielskim, abyś mógł zainteresować tymi nimi swoich Klientów zagranicznych, a także mieć szansę na pozyskanie kolejnych.

  • Reaguj na zagraniczne wydarzenia, śledź wypadające święta, obchody i uroczystości, aby móc dopasować swoją ofertę i promocje nie tylko do klientów krajowych, ale również europejskich.