Poczta WebAs

Automatyczne dodawanie adresów do listy pocztowej



Artykuł dotyczy panelu WebAs.


W ramach każdej domeny możliwe jest utworzenie listy pocztowej, czyli narzędzia służącego do rozsyłania wiadomości e-mail jednocześnie do wielu kont. Zakładanie listy odbywa się w panelu WebAs w sekcji Usługi > Poczta > LISTY.

Dla nowej listy pocztowej możesz uaktywnić automatyczne dodawanie kont. W tym celu podczas zakładania listy zaznacz opcję Automatyczna subskrypcja.

Dodawanie adresu e-mail do listy może odbywać się na dwa sposoby:

  • wysłanie przez użytkownika pustego e-maila z tematem: subscribe (koniecznie małymi literami) na adres listy,

  • przez specjalny formularz umieszczony na stronie WWW, przesyłający na adres listy wiadomość e-mail z tematem subscribe.


Wypisanie się użytkownika z listy jest możliwe po wysłaniu przez niego z danego adresu pustego e-maila z tematem unsubscribe.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}