Panel Klienta

Gdzie mogę dokonać zmiany danych wpisanych przy rejestracji?


W celu zmiany danych teleadresowych oraz danych dodatkowych należy zalogować się do Panelu Klienta. Aby dokonać edycji danych należy wybrać z górnego menu zakładkę "Twój profil", a następnie "Edycja danych".
Po dokonaniu zmian, na adres mailowy podany w naszym systemie otrzymają Państwo wiadomość mailową do potwierdzenia wprowadzonych zmian. Aby zapisały się w systemie, konieczne jest jej zatwierdzenie.
Jeśli zmieniają Państwo adres mailowy, wówczas wiadomość potwierdzająca zostanie wysłana na nowy adres email.

Tutaj można zmienić podstawowe dane teleadresowe i dodatkowe informacje.
W celu zmiany imienia i nazwiska (osoby fizyczne) lub nazwy firmy (przedsiębiorstwa) należy poinformować o tym Biuro Obsługi Klienta wysyłając formularz zgłoszeniowy (wraz z kopiami dokumentów potwierdzających zmiany).

Ważne! Na karcie danych podstawowych nie podlegają zmianie takie dane jak:
- w przypadku firm: Nazwa Firmy, numer NIP;
- w przypadku osób prywatnych: imię i nazwisko, numer PESEL.
Jeśli zmieniły się w/w dane, a nie jest to zmiana podmiotu, prosimy o kontakt z BOK za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zmiana numerów NIP, REGON i PESEL jest zmianą abonenta usług. W tym celu należy złożyć specjalny wiosek. Nasz system poprowadzi Cię od początku do końca składania wniosku.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies . Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia w przeglądarce.

cookies