Certyfikaty SSL

Jak mogę odnowić certyfikat SSL?



Po opłaceniu faktury proforma za odnowienie certyfikatu otrzymasz powiadomienie o zaksięgowaniu płatności w naszym systemie i możliwości rozpoczęcia realizacji odnowienia certyfikatu SSL.


Zaloguj wówczas się do Panelu Klienta i przejdź do zakładki: Twoje produkty → Certyfikaty SSL → wystaw nowy.
Zostaniesz wówczas przekierowany do Asystenta SSL, który umożliwi Ci złożenie wniosku o wystawienie nowego certyfikatu. Niezbędne jest użycie nowego pliku CSR.



Ważne! Jeżeli samodzielnie generujesz CSR poza Asystentem SSL konieczne jest zapisanie klucza prywatnego po Twojej stronie, bowiem nie jest on wówczas dostępny w naszym systemie.
Klucz prywatny będzie niezbędny do późniejszej instalacji certyfikatu.


Aby uzyskać certyfikat wypełnij wszystkie wymagane w asystencie SSL dane, a następnie w ostatnim kroku potwierdź wniosek i przekaż go do realizacji. Rozpocznie się wówczas weryfikacja właściwa dla certyfikatu.



W jaki sposób przebiega weryfikacja przed wydaniem certyfikatu SSL

Po wystawieniu certyfikat SSL będzie dostępny w panelu klienta z poziomu Twoje produkty → Certyfikaty SSL.
Możesz wówczas certyfikat pobrać i zainstalować na swoim serwerze.


Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest H88 S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies . Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia w przeglądarce.

cookies