Migracja

Jak przenieść pocztę e-mail do Domeny.pl?


1. Zamów dowolny hosting w Domeny.pl (Zamów hosting),
2. Przenieś do nas swoją domenę (Zobacz instrukcje) lub wydeleguj ją na hosting w Domeny.pl. Pod tą domeną utworzysz konta pocztowe,
3. Utwórz na nim konta e-mail o nazwach, jakich używałeś dotąd i najlepiej z tymi samymi hasłami dostępowymi (Zobacz jak założyć konto e-mail),
4. Przejdź na stronę Imapsync. Jeśli chcesz przenieść pocztę od innego operatora do Domeny.pl, choćby dlatego, że wszystkie nasze serwery obsługują nieograniczoną liczbę kont e-mail, wykonaj tych kilka prostych czynności:
a) uzupełnij sekcję “Source account” - podaj login, hasło oraz adres serwera, z którego będziesz przenosić dane (zalecamy, aby na czas przenosin ustawić losowe hasło, choć nie jest to niezbędne),
b) uzupełnij sekcję “Destination account” podając login i hasło do poczty w Domeny.pl oraz adres IP Twojego serwera w Domeny.pl (zawarty w mailu powitalnym lub w panelu),
c) rozpocznij transfer poczty klikając “Sync or resync”
d) po zakończeniu zalecamy zmianę haseł do skrzynek.
5. Skonfiguruj program pocztowy zgodnie z instrukcjami z pomoc.domeny.pl, jako adres serwera podaj ten, który znajduje się w ustawieniach konta email w panelu.
6. Zaloguj się do poczty w Domeny.pl używając Webmail (np. Roundcube) i sprawdź czy poczta została poprawnie przeniesiona (czy widzisz wszystkie swoje grupy, a w nich e-maile).



Ważne
Po zmianie delegacji domeny przez 24 godziny Twoja poczta może trafiać na skrzynki w Domeny.pl i te u dotychczasowego operatora jednocześnie. Dlatego warto, abyś w tym czasie sprawdzał pocztę na obydwóch kontach.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}