Trwa wyszukiwanie

Jak przenieść serwis www od innego dostawcy



Zmiana dostawcy usług hostingowych i przeniesienie strony internetowej do Domeny.pl składa się z kilku etapów.


  1. Konfiguracja domeny w panelu WebAs

    Zaloguj się do panelu WebAs. Przejdź do zakładki Usługi > Domeny i kliknij opcję Nowa domena.

    Wpisz nazwę domeny (bez przedrostka "www.") i koniecznie ustal, na jaki katalog będzie wskazywała domena na koncie FTP. Dzięki temu zdecydujesz, gdzie mają znajdować się pliki strony na koncie FTP.

    Na koniec kliknij opcję Zapisz formularz.


  2. Przegranie między serwerami plików wchodzących w skład strony WWW oraz baz danych

    Pliki strony możesz wgrać do katalogu wskazanego podczas dodawania domeny.
    Login do konta FTP znajduje się w prawym górnym rogu panelu WebAs. Hasło możesz wybrać w sekcji Konfiguracja > Ustawienia > Hasło do konta FTP. Jako host wpisz adres IP, widoczny pod lewym menu w panelu WebAs.

    Bazę danych możesz dodać w sekcji Usługi > Bazy danych. Wybierz zakładkę MySQL lub PostgreSQL w zależności od typu bazy, który chcesz dodać. Kliknij przycisk Nowa baza.

    Po utworzonej bazy danych importujemy uzyskany od usługodawcy źródłowego zrzut bazy danych (mysqldump bazy). Do importu bazy możesz użyć narzędzia phpMyAdmin lub dowolnego klienta bazodanowego.

    Pamiętaj...

    Pamiętaj, aby zaktualizować pliki konfiguracyjne przenoszonego serwisu związane z połączeniem do bazy danych. Połączenie powinno następować do serwera baz danych Domeny.pl, czyli bazy utworzonej w panelu WebAs w sekcji Bazy danych.


  3. Utworzenie kont pocztowych w domenie.

    Skrzynki pocztowe utworzysz w panelu WebAs w zakładce Usługi > Poczta. Kliknij przycisk Nowa skrzynka. Jeśli Twoja domena została poprawnie dodana (patrz punkt 1), znajdziesz ją na rozwijanej liście i możesz w niej utworzyć skrzynkę pocztową.

    Uzupełnij pole Nazwa i wybierz domenę. Następnie ustal hasło dla konta oraz pojemność skrzynki. Hasło i pojemność możesz zmienić w przyszłości podczas edycji konta.


  4. Przeniesienie zawartości skrzynek od innego usługodawcy do Domeny.pl możesz wykonać we własnym zakresie korzystając z narzędzia typu imapsync, po uprzednim utworzeniu skrzynek docelowych na serwerze w Domeny.pl.


  5. Zmiana delegacji domeny

    Zmianę delegacji domeny wykonasz w panelu domenowym w firmie, w której domena jest utrzymywana. Pamiętaj jednak, by najpierw dodać domenę w panelu WebAs (patrz punkt 1). Zmiana delegacji domeny polega na zmianie u rejestratora domeny pary serwerów DNS na następujące:

    ns1.domeny.host
    ns2.domeny.host








Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.