Trwa wyszukiwanie

Jak skonfigurować konto pocztowe w Gmail

Jeśli posiadasz hosting w Domeny.pl możesz stworzyć na nim skrzynki e-mail. Wiadomości z takich skrzynek możesz wysyłać i odbierać za pomocą różnych usług, w tym Outlook, Thunderbird czy Gmail. Tutaj omówimy jak skonfigurować obsługę poczty w tym ostatnim.

Pobieranie wiadomości za pomocą Gmail



  1. Stwórz skrzynkę pocztową w WebAs (przeczytaj jak) i pobierz jej konfigurację, w tym hasło.

  2. Zaloguj się do Gmaila na komputerze. Jeśli nie masz jeszcze konta w Gmail, utwórz je.

  3. Przejdź do Ustawień (ikona koła zębatego w górnej części ekranu po prawej stronie ), kliknij „Zobacz wszystkie ustawienia”.

  4. W zakładce „Przekazywanie i POP/IMAP” włącz POP i IMAP.

  5. W zakładce „Konta i importowanie” w sekcji „Sprawdź pocztę na innych kontach” kliknij „Dodaj konto pocztowe”.

  6. W wyskakującym okienku podaj adres e-mail utworzony w WebAs, który chcesz obsługiwać w Gmail, i kliknij Dalej, następnie zaznacz „Importuj e-maile z mojego drugiego konta (POP3)”.

  7. W kolejnym kroku podaj Nazwę użytkownika: pełny adres e-mail utworzony w WebAs, hasło do e-maila w WebAs oraz Serwer POP. Adres serwerów POP dla SSL znajdziesz w pliku konfiguracji Twojej skrzynki lub w WebAs > Usługi > Poczta > Domyślna konfiguracja poczty. Warto zaznaczyć opcję „Pozostaw kopię pobranej wiadomości na serwerze”, aby kopia pobranych wiadomości pozostała na serwerze dodawanej przez Ciebie skrzynki. Zatwierdź klikając „Dodaj konto”.


Wysyłanie wiadomości za pomocą Gmail


Możesz już pobierać wiadomości ze swojego konta za pomocą Gmaila. Aby mieć możliwość wysyłania wiadomości z Gmail przejdź kolejne kroki.


  1. Po wykonaniu poprzednich kroków zobaczysz kolejne okienko, zostaw zaznaczone „Tak, chcę wysyłać wiadomości jako …@…”

  2. W kolejnym zostaw zaznaczone „Traktuj jako alias”,

  3. w kolejnym podaj adres serwera SMTP korzystającego z połączenia SSL. Adres ten znajdziesz w pobranej konfiguracji skrzynki e-mail z WebAs dla SSL lub w Webas > Usługi > Poczta > Domyślna konfiguracja poczty. W Nazwie podaj swoje imię i nazwisko lub adres e-mail utworzony w WebAs. Podaj hasło do e-maila w WebAs. Zaznacz „Połączenie zabezpieczone protokołem SSL” i zatwierdź klikając „Dodaj konto”.

  4. W ostatnim oknie przejdziesz weryfikację. Zaloguj się do skrzynki e-mail utworzonej w WebAs, otwórz wiadomość od Zespołu Gmail pod tytułem „Potwierdzenie dla produktu Gmail…”, skopiuj kod potwierdzenia, wklej go w okienku konfiguracji Gmaila i kliknij „Sprawdź”. Gotowe.


Testy skrzynki


Zalecamy wykonać testy działania skrzynki.

  1. Przejdź do Gmaila. Utwórz nową wiadomość, zmień nadawcę na adres e-mail utworzony w WebAs i wyślij ją na wybrany adres, do którego masz dostęp.

  2. Jeśli wiadomość z Gmaila doszła, wykonaj drugi test – wyślij wiadomość na adres obsługiwany już w Gmail.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.