Trwa wyszukiwanie

Jak sprawdzić czy skanowanie przyniosło efekty i czy problemy strony zostały usunięte?


Aby sprawdzić czy skanowanie przyniosło efekty konieczne jest zalogowanie się do pulpitu nawigacyjnego usługi SiteLock. W tym miejscu widoczne są wszystkie raporty i alerty, wygenerowane podczas działania sytemu. Poszczególne raporty zawierają zarówno informacje o wykrytych problemach, jak również o elementach zamienionych/usuniętych. W sytuacjach, gdy działanie narzędzi SiteLocka mogłoby zbyt mocno ingerować w działanie strony www, usługa poinformuje Cię o takich zdarzeniach odpowiednim komunikatem, sugerując modyfikację/naprawę elementu przez np. twórców aplikacji, skryptu czy strony www.


Wybierz SiteLock

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest H88 S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!