Trwa wyszukiwanie

Jak ustawić automatyczne odpowiedzi na otrzymywane e-maile (autoresponder)?


Jeśli przez dłuższy czas nie będziesz odpowiadać na e-maile (wyjeżdżasz np. na urlop), możesz automatycznie informować o tym osoby, które wyślą Ci e-mail. Dzięki temu nie zostaną bez odpowiedzi.



Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości, zaloguj się do panelu WebAs. W sekcji Usługi > Poczta po wybraniu interesującej Cię skrzynki, przejdź do zakładki Auto-odpowiedź.

Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość TAK. Teraz możesz skonfigurować automatyczną odpowiedź.

Przede wszystkim możesz wybrać okres, w którym autoresponder będzie aktywny.

Opcja Częstość ponawiania określa, jak często nadawca wiadomości otrzyma od Ciebie automatyczną odpowiedź. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję "1 auto-odpowiedź na tydzień", nadawca dostanie tylko jedną automatyczną wiadomość nawet, jeśli napisze do Ciebie kilka razy w ciągu tygodnia.

Nadawcy, których podasz w sekcji Biała lista nie będą otrzymywać autorespondera. W tym polu możesz wpisać adresy e-mail lub domeny nadawców.

W dalszej części możesz dostosować informacje na temat nadawcy, temat oraz treść.

Po wprowadzeniu wszystkich informacji zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz formularz.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest H88 S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!