Poczta WebAs

Jak ustawić autoresponder



Artykuł dotyczy panelu WebAs.


Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości, zaloguj się do panelu WebAs. W sekcji Usługi > Poczta po wybraniu interesującej Cię skrzynki, przejdź do zakładki Auto-odpowiedź.

Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość TAK. Teraz możesz skonfigurować automatyczną odpowiedź.

Przede wszystkim możesz wybrać okres, w którym autoresponder będzie aktywny.

Opcja Częstość ponawiania określa, jak często nadawca wiadomości otrzyma od Ciebie automatyczną odpowiedź. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję "1 auto-odpowiedź na tydzień", nadawca dostanie tylko jedną automatyczną wiadomość nawet, jeśli napisze do Ciebie kilka razy w ciągu tygodnia.

Nadawcy, których podasz w sekcji Biała lista nie będą otrzymywać autorespondera. W tym polu możesz wpisać adresy e-mail lub domeny nadawców.

W dalszej części możesz dostosować informacje na temat nadawcy, temat oraz treść.

Po wprowadzeniu wszystkich informacji zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz formularz.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}