Serwery

Jak usunąć blokadę IP na serwerze?


W celu sprawdzenia, czy na serwer wirtualny nałożona została blokada adresu IP i jej ewentualnego zdjęcia należy:

1 W Panelu Klienta z listy „Twoje produkty” wybrać „Serwery”.

2 Jeżeli do konta przypisanych jest więcej niż jeden serwer, należy wybrać ten który ma zostać sprawdzony pod kątem obecności blokady IP.

3 W widoku zarządzania serwerem wybieramy „Blokady IP”.

4 W pole „Adres IP” należy wpisać adres, który ma zostać sprawdzony. Domyślnie wstawiony jest adres z którego odbywa się połączenie. Zatwierdź klikając „Wyślij”.

5 Zostaniesz poinformowany o obecności lub braku blokad dla podanego adresu IP.

6 Blokadę można zdjąć klikając komunikat o jej obecności.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}