Trwa wyszukiwanie

Jak wykonać zmianę abonenta domeny?

Zmiana Abonenta jest bezpłatna dla domen polskich. W przypadku domen: .EU, globalnych i zagranicznych usługa jest płatna zgodnie z Cennikiem. Operacji tej podlegają serwery oraz domeny, natomiast ze względu na specyfikę usługi nie może być wykonana w przypadku certyfikatów SSL.

  1. Aby zmienić abonenta usług zaloguj się do Panelu Klienta na stronie domeny.pl

  2. Z górnego menu wybierz Twój profil, a następnie z menu rozwijanego Edycja danych.

  3. Kliknij w zakładkę Zmiana nazwy abonenta i w przycisk Zmień Abonenta.

  4. W tabeli wybierz usługę, dla której chcesz zmienić abonenta zaznaczając przy niej pole. Kliknij Dalej.

  5. Jeśli we Wniosku znajdują się domeny, za których zmianę abonenta Rejestr pobiera opłatę, dostaniesz wybór płatnika – możesz nim być Ty lub nowy Abonent.

  6. Jeśli nowy Abonent posiada już konto w Domeny.pl podaj jego login i numer klienta. Jeśli Abonent nie posiada konta utwórz je przechodząc do zakładki Utwórz nowego klienta.

  7. Uzupełnij dane w formularzu i przejdź Dalej.

  8. Sprawdź poprawność danych i przejdź Dalej.

  9. Jeśli nowy Abonent jest już klientem Domeny.pl musi zalogować się na swoje konto, przejść do wniosku, wyrazić zgodę na udostępnienie danych osobowych klikając Tak, a w zakładce Dokumenty do akceptacji zaakceptować regulamin wpisując w polu Imię i Nazwisko dane osoby będącej prawnym reprezentantem podmiotu.

  10. Gdy nowy Abonent wykona powyższe działania zaloguj się ponownie do Panelu Klienta i przejdź do Wnioski oczekujące.

  11. Kliknij w nazwę wniosku.

  12. Zaakceptuj regulamin podając swoje dane klikając Tak.

  13. Przekaż wniosek do realizacji.

  14. Twój wniosek zostanie przekazany do naszego Customer Success Team, który dokona zatwierdzenia zmiany lub zwróci się z uwagami.

WAŻNE

Jeżeli zmianie Abonenta podlegają domeny globalne (np.: .com, .net, .org, .biz, .info, etc.) lub nowe nTLD (np.: .site, .online, .store., etc..) po zaakceptowaniu wniosku po naszej stronie trafia on do Rejestru Nadrzędnego, który niezależnie wysyła linki do zatwierdzenia Zmiany Abonenta na adresy mailowe Stron. Zmiana dojdzie do skutku tylko, jeśli zostaną one potwierdzone.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.