Poczta WebAs

Jak zmienić hasło do skrzynki email przez klienta końcowego



Artykuł dotyczy Panelu WebAs.


Udostępniłeś Klientowi konto e-mail w domenie obsługiwanej na Twojej usłudze i chcesz umożliwić mu zmianę hasła do niej? To nic trudnego. Wystarczy, że Twój klient zaloguje się poprzez Webmail na swoje konto.

Jeśli chcesz zmienić hasło do konta pocztowego np. biuro@kontotestowe.domeny.pl, możesz to zrobić po zalogowaniu się do konta przez stronę WebMail. Domyślny adres do logowania jest połączeniem słowa "poczta" i nazwy Twojej domeny. Dla powyższego przykładu adresem logowania jest poczta.kontotestowe.domeny.pl.

1. Wpisz w przeglądarce adres logowania do kont w Twojej domenie np. https://poczta.kontotestowe.domeny.pl i podaj nazwę konta pocztowego oraz hasło.

2. Po zalogowaniu do WebMail przejdź do zakładki Ustawienia > Hasło i podaj dwa razy nowe hasło. Po uzupełnieniu pól kliknij Zapisz.


Hasło powinno mieć od 6 do 24 znaków oraz zawierać przynajmniej jedną cyfrę lub jeden ze znaków specjalnych: ~ ! @ # % ^ & * ( ) _ + | - = ? : ; . , / \ ] [ { }

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}