Poczta WebAs

Konfiguracja poczty w systemie Windows 10



Artykuł dotyczy Panelu WebAs.


PAMIĘTAJ
Zanim rozpoczniesz konfigurację poczty w Windows 10, musisz utworzy skrzynkę pocztową na serwerze Domeny.pl.

Przed przystąpieniem do konfiguracji zdecyduj czy chcesz używać połączenia szyfrowanego czy zwykłego.
Jeśli wykupiłeś certyfikat SSL dla swojej domeny w której obsługiwana jest poczta lub chcesz użyć połączenia zwykłego bez szyfrowania to adresem serwera poczty wychodzącej i przychodzącej będzie adres Twojej Domeny np.: domeny.pl

Jeśli nie wykupiłeś certyfikatu lub chcesz użyć połączenia zwykłego bez szyfrowania, ale Twoja domena kieruje na inny serwer (w Domeny.pl używasz wyłącznie poczty) to adresem serwera poczty wychodzącej i przychodzącej będzie nadany przez nas adres. Aby uzyskać adres serwera pocztowego zaloguj się do panelu WebAs i zwróć uwagę na adres URL w pasku adresu przeglądarki. Zgodnie z przykładem uzyskać adres swojego serwera pocztowego:

adresem serwera pocztowego jest adres poczta22629.domeny.host

Dla każdego z połączeń IMAP, POP3, SMTP, podawaj adres Twojego serwera pocztowego.

Pod adresem swojego serwera pocztowego możesz logować się przez WebMail do każdego konta pocztowego przez przeglądarkę.

Przedstawiamy przykładową konfigurację domyślnego programu pocztowego w systemie Windows 10.

1. Uruchom program Poczta dla systemu Windows 10.

2. Rozpocznij procedurę dodawania konta e-mail z kreatorem klikając przycisk „Dodaj konto".

3. W kolejnym kroku wybierz „konfiguracja zaawansowana”.
Wybierz rodzaj konta, które chcesz skonfigurować. Zaznacz opcję "Internetowa poczta e-mail", aby skorzystać z protokołu POP3 lub IMAP. Więcej na temat protokółów dowiesz się tutaj.

4. Uzupełnij wszystkie wymagane informacje dotyczące adresu serwera poczty przychodzącej/wychodzącej a także nazwy konta.

PAMIĘTAJ
Zaznacz opcje: „Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelniania” oraz „Użyj tej samej nazwy użytkownika i hasła do wysyłania poczty e-mail”.

Adres email - pełny adres e-mail skrzynki pocztowej, np. "biuro@domeny.pl"

Nazwa użytkownika - pełny adres e-mail skrzynki pocztowej

Hasło - wpisz hasło dostępowe do skrzynki e-mail w Domeny.pl

Nazwa Konta - dowolna nazwa Twojej skrzynki e-mail służąca do identyfikacji w programie pocztowym

Serwer poczty przychodzącej - adres serwera poczty przychodzącej (IMAP/POP3), np "domena.pl"

Typ konta - wybierz IMAP lub POP3. Opis danego protokołu znajdziesz tutaj.

Serwer wychodzącej poczty e-mail (SMTP) - wpisz adres serwera poczty wychodzącej SMTP, np. "domena.pl"

PAMIĘTAJ
W polu "wysyłaj wiadomości przy użyciu tej nazwy" podaj swój pełny adres e-mail.

5. Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych kliknij Zaloguj się.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}