Trwa wyszukiwanie

Konfiguracja sklepu internetowego 4.0

Artykuł dotyczy Kreatora stron 4.0. Przeczytaj jak sprawdzić, z jakiej wersji Kreatora korzystasz.

Jeśli chcesz sprzedawać przez Internet na wybranej podstronie dodaj aplikację Koszyk, a następnie skonfiguruj sklep i produkty.

  1. Utwórz nową podstronę.

  2. Będąc na podstronie przeznaczonej na sklep, w menu bocznym przejdź do “Treść”.

  3. Wybierz z menu "Aplikacje"

  4. i wyszukaj “Koszyk” i kliknij by dodać.


Zalecamy przejście wszystkich opisanych tu kroków, punkt po punkcie, gdyż wiele elementów sklepu jest od siebie wzajemnie zależnych.

Waluta i podatek



  1. Najedź na moduł sklepu i z menu Koszyk wybierz "Konfiguracja".

  2. Nadaj nazwę sklepu, która może się pojawić w wiadomościach/potwierdzeniach email oraz w trakcie procesu zakupu, walutę, domyślną wagę.

  3. Następnie przejdź do zakładki "Opcjonalne Podatki". Możesz zostawić podany wstępnie VAT 23% lub zmienić podatek.


Sposoby płatności


Kreator 4.0 oferuje m.in. takie popularne formy płatności jak PayPal, DotPay czy Tpay.

  1. Przejdź do "Konfiguracja" i z rozwijanego menu wybierz "Metody Płatności".

  2. Skonfiguruj płatność. Przykładowo po wybraniu PayPal musisz tylko podać swój adres e-mail zintegrowany z tym narzędziem, a po wybraniu DotPay musisz podać tylko swój numer ID w tym systemie.

  3. Zaznacz jako "Aktywny" i zatwierdź klikając "Zastosuj Zmiany".


Sposoby dostawy



  1. Przejdź do "Konfiguracja" i z rozwijanego menu wybierz teraz "Sposoby Dostawy".

  2. Możesz wybrać Domyślną Dostawę lub dodać nowy sposób.

  3. Kliknij Domyślna Dostawa i podaj czas, koszt lub koszt na jednostkę wagi.

  4. Zatwierdź klikając "Zastosuj zmiany".


Wiadomości Email



  1. Aby zarządzać automatycznymi mailami, które sklep wysyła w czasie realizacji zamówień, przejdź do "Konfiguracja" i z rozwijanego menu wybierz teraz "Wiadomości Email".

  2. Skonfiguruj wszystkie sugerowane wiadomości. Kliknij "Nowe zamówienie – Klient" i jeśli uważasz to za konieczne wprowadź zmiany. Podobnie zrób z wszystkimi pozostałymi wiadomościami.


Strona główna sklepu



  1. przejdź do "Konfiguracja" i z rozwijanego menu wybierz teraz "Strona główna sklepu".

  2. Wybierz preferowany układ treści i kliknij by dodać.


Zamówienia



  1. Najedź na moduł sklepu i wybierz Konfiguracja, a następnie Ustawienia i Zamówienia. Z rozwijanego menu wybierz Zamówienia.

  2. Gdy pojawią się już zamówienia możesz je tu przeglądać i przetwarzać. Kliknij w zamówienie na liście, by zobaczyć więcej szczegółów.

  3. Po wybraniu z rozwijanego menu Klienci zobaczysz z kolei listę swoich klientów.


Produkty i kody promocyjne


Najedź na moduł sklepu i wybierz "Konfiguracja", a następnie "Produkty".

Zobaczysz tu listę domyślnych produktów. Kliknij dowolny by edytować. Podaj tu nazwę produktu, jego opis, cenę brutto, podatek i zdjęcia. Zatwierdź klikając "Zapisz zmiany".
Jeśli sprzedajesz e-produkty dostępne online i gotowe do pobrania ze sklepu właśnie tutaj możesz je wgrać.

Po wybraniu z rozwijanego menu "Kody promocyjne" możesz utworzyć kod. Kliknij "Dodaj". Teraz nadaj mu nazwę, kod, wartość procentową (%) lub kwotową (PLN), ustal wartość minimalnego zamówienia i datę ważności. Zatwierdź klikając "Zastosuj zmiany".
Gdy utworzysz kod w Koszyku sklepu pojawi się odpowiednie pole, które umożliwi Twoim klientom zastosowanie go.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.