Trwa wyszukiwanie

Konfiguracja sklepu internetowego


Jeśli chcesz sprzedawać przez Internet nic prostszego. Utwórz nową podstronę i dodaj do niej aplikację Sklep.
Zalecamy przejście wszystkich opisanych tu kroków, punkt po punkcie, gdyż wiele elementów sklepu jest od siebie wzajemnie zależnych.

 

Waluta i podatek

Najedź na moduł sklepu i wybierz Konfiguracja. Nadaj nazwę sklepu, która może się pojawić w wiadomościach/potwierdzeniach email oraz w trakcie procesu zakupu, walutę, domyślną wagę. Następnie przejdź do zakładki Opcjonalne ustawienia podatku. Możesz zostawić podany wstępnie VAT 23% lub zmienić podatek.

 

Sposoby płatności

Przejdź do Ustawienia, wybierz Konfiguracja i z rozwijanego menu wybierz teraz Sposoby Płatności. Możesz wybrać metodę lub dodać nową.

To proste. Przykładowo po wybraniu PayPal musisz tylko podać swój adres email zintegrowany z tym narzędziem, a po wybraniu DotPay musisz podać tylko swój numer ID w tym systemie.

Zaznacz jako Aktywny i zatwierdź klikając Zastosuj Zmiany.

 

Sposoby dostawy

Przejdź do Ustawienia, wybierz Konfiguracja i z rozwijanego menu wybierz teraz Sposoby Dostawy. Możesz wybrać Domyślną Dostawę lub dodać nowy sposób.

Kliknij Domyślna Dostawa i podaj czas, koszt lub koszt na jednostkę wagi. Zatwierdź klikając Zastosuj Zmiany.

 

Wiadomości Email

Aby zarządzać automatycznymi mailami, które sklep wysyła w czasie realizacji zamówień, przejdź do Ustawienia, wybierz Konfiguracja i z rozwijanego menu wybierz teraz Wiadomości Email.

Skonfiguruj wszystkie sugerowane wiadomości. Kliknij Nowe zamówienie – Klient i jeśli uważasz to za konieczne wprowadź zmiany. Podobnie zrób z wszystkimi pozostałymi wiadomościami.

 

Struktura sklepu

Najedź na moduł sklepu i wybierz Konfiguracja, a następnie Ustawienia i Struktura sklepu. Możesz tu ustawić treści na stronie głównej sklepu, w zasadach korzystania i polityce prywatności.
Edytując stronę główną sklepu możesz wybrać Szablon Treści. Do wyboru są cztery:
1. Random Products + Categories Sidebar + Categories Thumbnails - wyświetla przykładowe produkty wraz z sekcją boczną i obrazkami kategorii
2. Random Products + No Sidebar + Categories Thumbnails - wyświetla przykładowe produkty i obrazki kategorii, bez sekcji bocznej
3. All Products + Categories Sidebar - wyświetla wszystkie dodane produkty wraz z sekcją boczną
4. All Products + No Sidebar - wyświetla wszystkie dodane produkty bez sekcji bocznej

Przeczytaj więcej o Strukturze i Kategoriach, aby stworzyć wygodne menu sklepu.

Zamówienia

Najedź na moduł sklepu i wybierz Konfiguracja, a następnie Ustawienia i Zamówienia. Z rozwijanego menu wybierz Zamówienia.

Gdy pojawią się już zamówienia możesz je tu przeglądać i przetwarzać. Kliknij w zamówienie na liście, by zobaczyć więcej szczegółów.

Po wybraniu z rozwijanego menu Klienci zobaczysz z kolei listę swoich klientów.

 

Produkty i kody promocyjne

Najedź na moduł sklepu i wybierz Konfiguracja, a następnie Ustawienia i Produkty. Z rozwijanego menu wybierz Produkty.

Zobaczysz tu listę domyślnych produktów. Edytuj je. Podaj tu nazwę produktu, jego opis, cenę brutto, podatek i zdjęcia. Zatwierdź klikając Zapisz Zmiany.
Przechodząc do zakładki Więcej ustawień możesz przypisać produkt do wybranej Kategorii, Producenta, podać jego wagę i nadać numer na liście produktów. Możesz też nadać Atrybuty takie jak kolor, rozmiar.
Jeśli sprzedajesz e-produkty dostępne online i gotowe do pobrania ze sklepu właśnie tutaj możesz je wgrać.

Po wybraniu z rozwijanego menu Kody promocyjne możesz utworzyć kod. Kliknij Dodaj. Teraz nadaj mu nazwę, kod, wartość procentową (%) lub kwotową (PLN), ustal wartość minimalnego zamówienia i datę ważności. Zatwierdź klikając Zastosuj Zmiany.
Gdy utworzysz kod w Koszyku sklepu pojawi się odpowiednie pole, które umożliwi Twoim klientom zastosowanie go.

Po wybraniu z rozwijanego menu Kategorie możesz edytować Główną Kategorię lub dodać nową.

Aby dodać producentów i pomóc w nawigacji po sklepie z rozwijanego menu wybierz Producenci. Kliknij Dodaj nowego producenta, a następnie podaj jego nazwę. Zatwierdź klikając Zastosuj Zmiany.

 

Pulpit

Najedź na moduł sklepu i wybierz Konfiguracja, a następnie Ustawienia i Pulpit. Masz tu możliwość dodania nowego produktu, ale też podgląd bieżących zamówień czy klientów.



sklep internetowy, e-sklep, sklep na kreatorze, sklep webster

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!