Trwa wyszukiwanie

Wczytuję zawartość... Co zrobić, gdy kreator przestanie wgrywać obrazy



Jeśli podczas dodawania zdjęcia w oknie Menager Plików pojawił się komunikat "Wczytuję zawartość..." i nie ma możliwości wgrania pliku, oznacza to, że dodałeś na stronę plik nieodpowiedni do internetu, o zbyt dużej wielkości. Być może było to logo przeznaczone dla drukarni lub skan dokumentu o zbyt wysokiej jakości. Taki plik należy usunąć i wczytać ponownie - po dostosowaniu do Internetu. W tym celu wykonaj poniższe czynności:



  1. Zaloguj się do Panelu Klienta

  2. Z górnego menu wybierz Twoje produkty, a z menu rozwijanego Serwery.

  3. kliknij Zarządzaj przy serwerze, na którym zainstalowałeś kreator stron

  4. w boksie Konta FTP kliknij Utworzone konta

  5. w menu po lewej stronie kliknij Menadżer plików

  6. znajdź folder public_html odnoszący się do Twojej domeny, pod którą działa strona zbudowana na kreatorze, w nim znajdź folder data, a w nim files

  7. zobaczysz listę obrazów, które dodano do strony. Odszukaj największy (im bardziej jego wielkość przekracza 1MB, tym bardziej pewne, że to właściwy plik) i usuń go klikając przy jego nazwie czerwony krzyżyk. Wcześniej zapisz plik, na wypadek, gdybyś nie posiadał już jego kopii. (Aby go zapisać na nazwie pliku kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz Zapisz link jako...)

  8. Zaloguj się do swojego kreatora stron i upewnij się, że dodawanie obrazów już działa.


Aby uniknąć tego błędu wgrywaj na stronę obrazy odpowiednie do Internetu tj. o rozdzielczości do 72 DPI, w systemie kolorystycznym RGB, o wadze do 1 MB.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest H88 S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!