Trwa wyszukiwanie

Wersja mobilna 4.0

Artykuł dotyczy Kreatora stron 4.0. Przeczytaj jak sprawdzić, z jakiej wersji Kreatora korzystasz.

Strona www zbudowana na Kreatorze stron jest domyślnie responsywna - automatycznie dostosowująca się do urządzeń, na jakich jest wyświetlana. Możesz jednak skorzystać z dodatkowych opcji, które poprawią odbiór Twojej strony na różnych urządzeniach.

Widoczność bloków w zależności od urządzenia


Niektóre bloki treści lepiej wyglądają na komputerach, a inne na telefonach. Przykładowo na komputerach możesz chcieć prezentować pokaz slajdów (slider), a na telefonach nie. W tym celu skorzystaj z Ustawień bloku.

  1. Dodaj na stronie blok, który chcesz wyświetlać tylko na telefonach, np. blok tekstu.

  2. Dodaj pod w/w blokiem taki, który chcesz, aby był widoczny tylko na komputerach, np. blok tekstu ze zdjęciem.

  3. Najedź na pierwszy z bloków i kliknij ikonę koła zębatego. Teraz w "Ustawieniach bloku" przewiń do sekcji "Widoczność domyślna". Wyłącz ją.

  4. Zobaczysz możliwość ograniczenia widoczności na różnych typach urządzeń. Blok przeznaczony dla telefonów zostaw widoczny dla telefonów i tabletów.

  5. W ten sam sposób zmień ustawienia bloku przeznaczonego dla komputerów.

  6. Za każdym razem zatwierdzaj operacje kliknięciem przycisku "Zapisz zmiany".

  7. Po zastosowaniu zmian w lewym górnym roku bloku pojawią się ikony wskazujące, na jakich urządzeniach blok jest widoczny.


Menu dla urządzeń mobilnych


Wybierając menu dla swojej strony możesz podejrzeć je na różnych urządzeniach. Możesz też wymusić zmianę elementów menu w tzw. hamburgera.


Aby podejrzeć menu na różnych urządzeniach:

  1. w menu bocznym przejdź do "Wygląd, a następnie "Projektant menu".

  2. Teraz kliknij "Szablony menu" i wybierz dowolny.

  3. W górnej części ekranu zobaczysz "Podgląd" i ikonę trzech kropek - kliknij ją. Wybierz urządzenie, na jakim chcesz zobaczyć menu.

  4. "Zapisz zmiany" lub przeglądaj pozostałe szablony menu klikając strzałki < >


Aby menu na telefonach zmieniało się w hamburgera:

  1. w menu bocznym przejdź do "Wygląd, a następnie "Projektant menu".

  2. Teraz kliknij "Główny obszar" i przewiń do sekcji "Styl mobilny".

  3. Włącz i "Zapisz zmiany".

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami!

Wyślij zapytanie
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A., więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

kod obrazka
Prześlij zapytanie przez Panel Klienta

W ten sposób uzyskasz najdokładniejszą i najlepiej dopasowaną do Twoich usług odpowiedź. Nasi konsultanci przed udzieleniem odpowiedzi zapoznają się z Twoimi usługami i wcześniejszymi zgłoszeniami.

Wyślij
Właściciel serwisu

cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu
Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań
NIP: 7822622168, REGON: 364261632, KRS: 0000612359

Adres do korespondencji: ul. Marcika 27 C-D, 30-443 Kraków

Infolinia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od pon. do pt. w godz 8:00-17:00

Płatności

Każdy Klient ma indywidualny nr rachunku bankowego dostępny po zalogowaniu w Panelu Klienta

Przejdź do panelu klienta

Możesz też zapłacić bez prowizji poprzez szybki i bezpieczny system Przelewy24. Operatorem transakcji realizowanych za pośrednictwem kart płatniczych jest PayPro S.A.

Przejdź do Przelewy24

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.