Poczta WebAs

Zaawansowana konfiguracja skrzynki pocztowej

W ramach utworzonego konta pocztowego masz możliwość ustawienia kilku przydatnych funkcji, takich jak dodawanie Przekierowań, Aliasów, konfiguracja Antyspamu, powiadomień SMS oraz ustawienie Auto-odpowiedzi.

Przekierowania


W sekcji przekierowania możesz podać adresy, na które mają być przekierowane wiadomości z konta które edytujesz. Aby dodać przekierowanie kliknij opcje "Dodaj", wpisz adres przekierowania. Jeśli odznaczysz opcję “Wiadomości przechowywane na koncie pocztowym” wiadomości zostaną usunięte z konta głównego po przekierowaniu na konto docelowe. Po wprowadzeniu danych kliknij opcję "ZAPISZ FORMULARZ".

Aliasy


W sekcji Alias możesz dodać alternatywne adresy dla swojego konta. Jeśli chcesz dodać alias, kliknij opcję Dodaj w wpisz nazwę nowego aliasu, na koniec kliknij opcję "ZAPISZ FORMULARZ".

Antyspam


W sekcji Antyspam możesz dokonać modyfikacji zabezpieczeń przed spamem który może do Ciebie trafić.
Opcja “Włączone zabezpieczenie antyspamowe” pozwala na określenie podstawowych zabezpieczeń. Wybierz czy wiadomości mają być oznaczane jako spam czy też przenoszone do skrzynki antyspamowej.
Za pomocą stopnia czułości skanera możesz ustalić czy wiadomości z serwerów o niskiej reputacji będą mogły do Ciebie trafić. Jeśłi trafia do Ciebie zbyt dużo wiadomości spam zwiększ czułość skanera.
Dodatkowo w tej sekcji możesz dodać konkretne adresy lub domeny do białej lub czarnej listy.

W opcjach zaawansowanych możesz wyłączyć obsługę Rbl SPF i Greylist lub dodać konkretne adresy i domeny do białej listy każdego z tych filtrów.

SMS


W sekcji SMS możesz ustawić powiadomienie o wiadomości sms-em.
Możesz dodać maksymalnie dwóch adresatów którzy zostaną poinformowani o nowej wiadomości. Konfiguracja adresata polega na podaniu adresu e-mail powiązanego z bramką SMS u operatora lub numeru telefonu, następnie musisz podać jakiej sieci używasz i podać dane do logowania u swojego operatora.

W “Konfiguracji powiadomień” wybierz sposób obsługi powiadomień oraz wybierz jaka treść ma zostać przekazana w sms-ie.

Auto-odpowiedź


Ostatnia sekcja pozwala Ci na zdefiniowanie auto-odpowiedzi którą otrzyma każdy kto wyśle do Ciebie wiadomość e-mail.

Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji włącz obsługę, określ zakres dat kiedy wiadomość ma działać lub pozostaw puste pola jeśli wiadomość ma być dostępna przez nieokreślony czas. W ostatnim polu podaj treść wiadomości.

Jeśli nie poruszamy tu tematów, które Cię interesują, zadzwoń

Infolinia 501 366 369

Infolinia handlowa 801 801 030

Dział obsługi klienta (12) 296 36 63

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz 8:00-18:00

Formularz kontaktowy

Trwa wysyłanie wiadomości, proszę czekać...
{{ label }}
  • {{ category.label }}