• Bez opłaty aktywacyjnej
  • Bez opłaty za integrację
  • Bez opłaty miesięcznej lub rocznej
  • Bez zobowiązań co do wielkości obrotu

Korzyści z bycia resellerem domen

Poszerz ofertę swojej firmy

Zdobądź nowych klientów i zwiększ zysk na obecnych, dzięki wzbogaceniu swojej oferty o ponad 400 domen!

Podnieś zyski kupując taniej

Ceny, które w miarę jak rośniesz stają się coraz bardziej konkurencyjne. Większa sprzedaż to niższe ceny zakupu!

Podaj swój e-mail i numer telefonu, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą!
Wystąpił błąd

{{ error }}

Powiadomienie

{{ success }}

Co zapewniamy naszym Resellerom domen

API

Pełna automatyzacja procesu zamawiania poprzez wydajne API - bezpieczne i łatwe do implementacji rozwiązanie do obsługi sprzedaży i zarządzania

Hurtowe ceny

Malejące ceny zależne od poziomu ilości domen. Im więcej domen obsługujesz tym niższe ceny

Wygodny Panel

Intuicyjny panel do obsługi domen

Wygodny sposób integracji z Domeny.pl

API

Bezpieczna i łatwa integracja

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo wszystkich procesów oraz gwarancję niezawodności

Zarządzanie domenami

API daje możliwość dostępu do usług związanych z administrowaniem domenami

Pełna automatyzacja

API umożliwia połączenie kilku kont w jednym miejscu i wygodne korzystanie z naszych usług

Zasady Programu Reseller

Załóż konto

Skontaktuj się z nami i zmień status konta

Zasil konto lub przenieś pierwsze domeny

Sprzedawaj i zarabiaj

  • Załóż konto i przekształć je w Program Reseller.
  • Rozpocznij współpracę dokonując minimalnej przedpłaty. Przedpłata w pełni zasili Twoje konto, z którego będą pobierane należności za realizowane zamówienia. Minimalna wartość pierwszego zasilenia to 500 zł netto.
  • Prowizja od płatności online wynosi 3% kwoty brutto.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.