Przepisz kod
Sprawdzanie

Informacje o domenie {{ domainName }}

Zarejestruj domenę o nazwie {{ domainName.split('.')[0] }} z inną końcówką!

{{ domain }}
Wpisz domenę, którą chcesz sprawdzić
Przepisz tekst z obrazka
Kliknij Sprawdź
Zobacz właściciela domeny

Czego dowiesz się dzięki wyszukiwarce WHOIS

Gdzie domena jest zarejestrowana

Kiedy domena została utworzona

Kiedy wygasa ważność domeny

Czy na domenę jest założona opcja

Zaufali nam

Wybrana przez Ciebie domena ma już właściciela?

Załóż opcję na domenę

Zakładając opcję otrzymujesz pierwszeństwo do kupna domeny, która jest obecnie zarejestrowana, w przypadku gdy zwolni się z powodu nieopłacenia rachunku lub rezygnacji przez dotychczasowego właściciela.

Zamów

Znajdź wolną domenę

Użyj naszej wyszukiwarki - wpisz nazwę domeny, która jest zajęta i znajdź ją z dostępnymi rozszerzeniami! W Domeny.pl oferujemy ponad 1000 końcówek, na pewno znajdziesz tę najlepszą.

Zamów

Stwórz domenę z kreatorem

Daj się zainspirować i stwórz idealny adres! Skorzystaj z naszego oryginalnego generatora nazw domenowych. Wpisz słowo, znajdź propozycje i sprawdź je jako domeny.

Zamów

Zaufali nam

Najczęściej zadawane pytania o działanie bazy WHOIS

Jak sprawdzić czyja jest domena?

Aby sprawdzić czyja jest domena należy wpisać domenę do wyszukiwarki bazy WHOIS na tej stronie. Przedstawione wyniki pomogą ustalić kto jest właścicielem domeny.

Kto jest właścicielem domeny?

Właścicielem domeny jest jej abonent, czyli osoba bądź firma, która zarejestrowała domenę i nie utraciła praw do domeny, np. poprzez nieprzedłużenie jej ważności.

Co to jest WHOIS?

WHOIS to protokół, który pozwala znaleźć odpowiedzi na zadane pytania. WHOIS ma zastosowanie do baz danych DNS, co umożliwia poznanie właściciela domeny.

{{ data.question }}

Twoja domena dostępna jest tylko w tym momencie!
Nie pozwól, aby zarejestrował ją ktoś inny!

cyber_Folks S.A. – Ustawienia plików cookies

Lubisz dobre ciastka? My też! Niektóre pliki cookies są wymagane do prawidłowego działania strony. Zaakceptuj także dodatkowe pliki cookies, związane z wydajnością usług, serwisami społecznościowymi i marketingiem. Pliki cookie służą także do personalizacji reklam. Dzięki nim otrzymasz najlepsze doświadczenie naszej strony internetowej, którą stale doskonalimy. Udzielona dobrowolnie zgoda w każdej chwili może być wycofana lub zmodyfikowana. Więcej informacji o wykorzystywanych plikach cookies znajdziesz w naszej polityce prywatności. Jeśli wolisz określić swoje preferencje precyzyjnie – zapoznaj się z rodzajami plików cookies poniżej.

Funkcjonalne (zawsze aktywne)

To niezbędne do funkcjonowania strony pliki cookies. Strona nie będzie działać w pełni prawidłowo bez akceptacji tego rodzaju ciastek. Przykład: Plik cookie, który zapisuje Twoją zgodę lub sprzeciw, jest potrzebny, abyśmy wiedzieli, czy mamy Twoją zgodę na określone działania na stronie, pozwolą również zalogować się do Panelu Klienta, złożyć zamówienie lub skontaktować się z nami przez chat.

Analityczno-wydajnościowe

Umożliwią zebranie informacji o sposobie korzystania ze strony. Te pliki pozwolą nam na zliczanie wizyt i źródeł ruchu w naszej witrynie, dzięki czemu możemy mierzyć i usprawniać jej działanie, a także dowiedzieć się, które strony są najbardziej, a które najmniej popularne, oraz zrozumieć jak odwiedzający poruszają się po naszej witrynie. Pomagają nam w analizie wydajności strony i zbieraniu syntetycznych informacji. Przykład: Możemy wykonywać mapy ciepła, dzięki czemu wiemy, które treści są czytelne, a które nie, a to pozwala na lepsze zaprojektowanie strony. Dzięki nim widzimy także, które wpisy blogowe były czytane częściej, a które rzadziej, co pozwala nam opracowywać bardziej interesujące treści. Głównym narzędziem z jakiego korzystamy jest Google Analytics.

Społecznościowe

To pliki cookies dotyczące platform społecznościowych umożliwią powiązania Cię z Twoimi kontami w mediach społecznościowych. Możesz w nich udostępniać treści pochodzące z naszej strony. Pliki sieci społecznościowych (pochodzące od podmiotów zewnętrznych, np. Facebooka) zbierają informacje w celu zapewnienia spersonalizowanych treści reklamowych. Przykładowo: Reklamy w Twoich mediach społecznościowych są lepiej dopasowane do Ciebie i zmniejszasz szansę na bombardowanie reklamami już kupionych usług lub produktów.

Marketingowe

To pliki związane z działaniem systemów automatyzacji marketingu oraz rozliczalnością reklam. Dzięki nim ograniczamy np. liczbę wyświetleń danej reklamy. Pozwalają nam także wykonywać testy porównawcze, dzięki którym stale doskonalimy działanie naszej strony. Testując wiele układów strony możemy łatwiej uzyskać taki, który zapewnia najlepszą czytelność dla użytkowników. Komunikacja staje się również bardziej spersonalizowana. Przykładowo: możemy podpowiedzieć Ci artykuł na temat tego, jak znaleźć nazwę domenową, kiedy widzimy, że szukasz domeny i trudno Ci znaleźć pasującą nazwę. Możemy też np. wyświetlić Ci podpowiedź, dotyczącą logowania, jeśli widzimy kilka nieudanych prób z rzędu. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach budowany jest Twój profil zainteresowań. Głównie korzystamy z sieci reklamowej Google oraz Facebook.